הגיע הזמן שנודה באמת, אתן הולכות לירידים וחנויות בהחלטה לקנות בגד צבעוני וחוזרות עם שחור. שחור זה הלוק הבטוח, הקלאסי, זה שתמיד מתאים לכל יום ולכל אירוע. 

יש הגורסות שהוא קצת משעמם, אבל לוק שחור הוא פרקטי, נוח ויכול להיות מלא בסטייל. בסופ"ש הקרוב יתקיים יריד האופנה  Dress code בו ישתתפו כ-35 מעצבי אופנה מקומיים, עם הבטחה להנחות ענק של 50% על עונות קיץ 22 ועד 70% על עונות קודמות. בחרנו 10 פיסים שחורים ששווים את תשומת ליבכן, כאלה שידרגו לכן בסטייל נטול מאמץ את הארון וילוו אתכן גם שנים קדימה.

מימין HANNAH ומשמאל אופיר איבגי  (צילום: צילום: לנה זלדץ ואופיר איבגי)
מימין HANNAH ומשמאל אופיר איבגי (צילום: צילום: לנה זלדץ ואופיר איבגי)

לוק המשלב מחוייט קלאסי עם נונשלאנטיות של HANNAH. היופי בלוק הזה שאפשר ללבוש אותו כמו שהוא, וגם לפרק אותו ולשלב כל חלק עם המון פריטים שכבר יש לך בארון.

שווה לשים לב גם למכנסיים השחורים של אופיר איבגי בגיזרה נהדרת שישתלבו נהדר גם עם טי שירט וסניקרס וגם עם חולצת גלאם לאירוע ועקבים.

מימין ורד גרבלסי משמאל ציפורקין  (צילום: עמית אופק, טל רביב)
מימין ורד גרבלסי משמאל ציפורקין (צילום: עמית אופק, טל רביב)

החולצה השחורה של ורד גרבלסי שנראת הכי מפנקת שיש במיוחד בימי החמסין שלנו בקיץ. ובכלל, חולצות זה משהו שתמיד אנחנו צריכות בארון, בטח חולצות שמתאימות גם לעבודה וגם לשאר שעות היום, והן לא טי שרט או מכופתרת. עוד חולצה נהדרת היא החולצה היפהפייה של ציפורקין, שאפשר ללבוש אותה גם רגיל וגם עם כתף חשופה, כך שאפשר להתאים את הסטייל בהתאם לצורך.

מימין מעיין פז משמאל נאוי  (צילום: אסף עייני, עמית אופק)
מימין מעיין פז משמאל נאוי (צילום: אסף עייני, עמית אופק)

בדוכן של מעיין פז תמצאי לא מעט שחורים החל מהשורטס הנהדרים האלה ועד שמלות קלילות שאפשר להלביש. שווה לשים לב גם למכנסיים הקצרים והנהדרים של נאוי, שאפשר לשלב עם כל מכופתרת, טי שרט או גופיה. 

מימין הרואיק משמאל לוקאלי  (צילום: עירא בר זליכא, עומרי לוי)
מימין הרואיק משמאל לוקאלי (צילום: עירא בר זליכא, עומרי לוי)

לא סתם בחרתי הפעם להתמקד בפיסים שווים שהם חולצה ומכנסיים ולא עוד פעם שמלות. יש תחושה שמשווקים לנו בעיקר שמלות, בעוד שרוב הזמן אנחנו בכלל מחפשות מכנסיים וחולצות שישרתו אותנו ביום-יום, אם זה מאהבה ואם זה מקודי לבוש עסקיים. שמחתי לגלות שיש הפעם בדרס קוד לא מעט גזרות ואופציות למכנסיים קלאסיים עם טוויסט. גם הרואיק וגם לוקאלי מציגים גזרות נהדרות של כאלה. בסוף, אי אפשר לטעות עם מכנסיים שחורים שנכונים למבנה הגוף שלך ולסטייל שלך. וכן, זה קיץ, אז גם המכנסיים הקצרים כאן (ואגב, לגמרי אפשר להלביש אותם גם לחורף הקצר שיש לנו בארץ), וכמו שראינו למעלה כמה סגנונות, תציצו גם על אלה של מירית רודריג.

מימין נעליים של NOON משמאל מירית רודריג  (צילום: הילה חן, שי הנסב)
מימין נעליים של NOON משמאל מירית רודריג (צילום: הילה חן, שי הנסב)

ואי אפשר להתעלם או לפסוח על הנעליים של NOON שהן נעליים שמשלבות טרנדים עם חותם יד אישי וברור. הנעליים השחורות האלה גרמו לי להחסיר פעימה וזה זוג שאת ממש חייבת ללכת לנסות. עם סיומת מרובעת, שקיפות נעימה וקלאסיות מלאת מתיקות, מדובר בזוג הנעליים המושלם לקיץ.

בדרס קוד ישתתפו Heroic, Northern Star, Naftul, Noon, Hannah, KAV,  Maayan Paz, , Mamo, Nanig,  מירית רודריג, נפתול, מריה ברמן, גלפר,  ציפורקין, אופיר איבגי, ורד גרבלסי, אימלדה, שני קלעי, בר עמנואל, נאווי, oh סטודיו, גילה שקדי, Baribrosh, Vague, סטודיו Ara, Martinet Noir, Releve, Sigma, CS, Kite Pride, Enki by W, Locali ועוד.

היריד יתקיים בסופ"ש ה- 7-9 ביולי 2022

חמישי: 17:00-22:00  שישי: 10:00-18:00  שבת: 10:00-20:00

דובנוב 8, תל אביב .

מחיר כניסה: 15 שקלים.