השחקן עמוס תמם ממשיך בשיתוף הפעולה עם קרן קימת לישראל ומככב בקמפיין חדש למאבק במשבר האקלים. במהלך הקמפיין מעודדים קק״ל ותמם חינוך לשמירה על הסביבה וכדור הארץ.

בזמן שהעונה החדשה של 'מנייאכ' בכיכובו בדיוק עלתה לשידור, עמוס תמם מתגייס למאבק במשבר האקלים בקמפיין חדש של קק"ל.
 
אז אולי ציפיתם לקמפיין אופנה, או צילומים לפרסומת של קפה , אבל עמוס תמם מככב בקמפיין סביבתי של קרן קימת לישראל שקורא לציבור לא להישאר אדישים למשבר האקלים. תמם, שכבר ייצג את קק״ל בקמפיינים לשמירה על הניקיון ביערות ובארועים לציון שנת ה-120 של הארגון, מעודד הפעם שמירה על הסביבה וחינוך לקיום אורך חיים ידידותי לכדור הארץ. מטרת הקמפיין היא לעודד את הישראלים לפעול יחד עם הקרן הקימת ולמען שמירה על איכות הסביבה ומאבק במשבר האקלים.  בקמפיין מספרים על הפעילויות שעושה קרן קימת לישראל כבר 120 שנה למען הסביבה ושמקטינות את נזקי משבר האקלים כמו פיתוח ריאות ירוקות, נטיעת יערות, הקמת מאגרי מים, שיקום מערכות אקולגיות ומניעת שריפות ביערות. 

עמוס תמם: "מתוך דאגה לעתיד שלנו, אני רואה חשיבות בהצפת השיח על משבר האקלים  ואני שמח להוביל את הקמפיין של קק״ל בנושא , במיוחד בידיעה שקק״ל עושה רבות בשמירה על הסביבה ובהתמודדות עם משבר האקלים. ההתגייסות לענן ולקיחת אחריות על מה שקורה סביבנו - זה מסר חשוב עבור כולנו".

אמילי לוי שוחט, סגנית יו״ר קק״ל ויו״ר ועדת סביבה ומדע בדירקטוריון קק״ל: ״אני שמחה על-כך שקק״ל מגוייסת למאבק במשבר האקלים ושותפה לאתגר העולמי העומד בפנינו ושחשוב כל-כך לעתיד הדורות האים. יכולותיה של קק״ל לתרום למאבק הזה הן רבות ועשייתה לאורך השנים למען הסביבה היא ההוכחה הטובה ביותר לכך.״

צחי משה, מנהל מערך ההסברה בקק״ל: ״עמוס תמם הוא הישראלי האולטימטיבי ולכן החיבור שלו לקק״ל הוא טבעי ומתבקש. אני משוכנע ששיתוף הפעולה המוצלח הזה יתרום לגיוס הציבור למאבק במשבר האקלים״.