כשבוע לאחר שחלה התפתחות בחקירת היעדרותו של הנער מוישי קליינרמן, המשטרה הודיעה היום (שני) כי החשוד שנעצר בחשד למעורבות בהיעלמותו שוחרר ממעצרו. חרף ההתפתחויות, במשטרה לא ראו הצדקה להאריך את מעצרו פעם נוספת, אולם חוקרי המשטרה ממשיכים לבחון את הפרטים שמסר. 

כאמור, בשבוע שעבר חלה התפתחות בחקירת היעדרותו של הנער ולצד מעצרו של החשוד, המשטרה חידשה את החיפושים באזור מירון אחר הנער. אימו של מוישי, גיטי, שוחחה ב-103FM והתייחסה להתפתחות בפרשת היעדרותו בנה: "קיבלנו הודעה שמשהו התחדש בתיק ולא מעבר לכך, עדיין אין הוכחות, מבחינתי אני לא יודעת כלום. סיפרו לנו מה קרה ביומיים האחרונים ומה ההתפתחות אך זה לא רלוונטי כי עדיין אין לנו שחור לבן". 

חיפושים אחר מוישי קליינרמן (צילום: דוד כהן, פלאש 90)
חיפושים אחר מוישי קליינרמן (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

"אני חושבת שכל הכוחות הטובים ביותר במשטרה מגויסים לתיק של מוישי, ותודתי על כך. התקשורת עשתה פה תפקיד בכיר בלהרעיד את המדינה, ובכך שאי אפשר להזניח חיים של אדם, ילד בן 16.5 שנעלם, 80 יום לא התייחסו לזה בכלל כאילו מדובר בחפץ. אני לא רוצה להיכנס לזה כי אני לא יודעת מה באמת המניעים, אני חושבת שהיה קטע שלא היו מספיק אינטרסים וכוח של ציבור, והתיק הפך להיות ממוישי הפרטי למוישי של עם ישראל, חד וחלק", הוסיפה.