חשד לפיגוע בגבעת שמואל: גבר בן 47 פונה הבוקר (שלישי) לבית החולים במצב קשה, לאחר שלטענתו נדקר על ידי גבר ערבי שחלף על פניו בגשר מעל כביש 4. כוחות משטרה הגיעו למקום וכעת החיפושים מתמקדים באזור בני ברק.

האירוע החל סמוך לשעה 5:20, כאשר במוקד מד"א התקבל דיווח אודות גבר שהותקף על גשר הולכי הרגל מעל כביש 4, סמוך לגבעת שמואל. מדובר בגשר הגובל עם אוניברסיטת בר-אילן.

כוחות של מד"א הגיעו למקום, העניקו טיפול רפואי ראשוני לפצוע בן 47 במצב בינוני שהיה בהכרה עם פצעי דקירה. הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר. חובש רפואת חירום במד"א, שימי זילברשלג, סיפר ופרמדיק מד"א, אלחנן אלון, סיפרו: "ראינו על הגשר גבר כבן 47 יושב בהכרה מלאה וסובל מפציעות חודרות מדממות, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו בינוני. בדרך הוא סיפר שהותקף כשהלך על הגשר לכיוון בני ברק". בבית החולים נקבע כי מצבו של הפצוע מוגדר קשה.

כוחות גדולים של משטרה הוזעקו למקום, ופתחו בחקירה במהלכה סיפר הקורבן כי נדקר על ידי ערבי שחלף על פניו ונמלט לכיוון בני ברק. במשטרה העלו מסוק לאוויר ופתחו בסריקות נרחבות במטרה להתחקות אחר עקבותיו של החשוד, אשר המשטרה מחזיקה בתמונתו.

התמונה המדוברת הופצה בשלב הזה רק בקרב הכוחות שעוסקים בחיפושים.  החשד לפיגוע עולה בעיקר נוכח העובדה שבין הקורבן לחשוד שנמלט אין הכרות מוקדמת. הקורבן המתגורר בבני ברק , עובד בגבעת שמואל והוא עושה את ההליכה הזאת מידי יום כעניין שבשגרה.