לא רק האח של: הכוכב העולה במוזיקה הים-תיכונית, גל אדם, (כן, אחיו של הזמר האהוב עומר אדם), יצא בסינגל חדש ששמו מתמצת את כל העולמות המוזיקליים שהוא שייך אליהם -  "דיסקו מזרחית". בשיחה עם איריס קול ב-103fm, סיפר אדם הצעיר והמוכשר על התשוקה הגדולה למוזיקה, הסביר מדוע החליט לא להתגייס ללהקה הצבאית, סיפר על הקשר המיוחד עם אחיו עומר, טען כי לא חושש מהתקשורת - וגם, ביקש מהמגישה למצוא לו חברה.

"אני הולך בדרך שלי, ואני פשוט מסתכל כל הזמן קדימה. אני עושה מה שאני אוהב ובמקום שאני אוהב, אין לי ציפייה לכבוש את העולם, אני עושה את מה שאני אוהב נטו", אמר אדם בפתח השיחה, והסביר: "כמובן שאני מצפה להגיע הכי רחוק שאני אוכל ולפתח את הקריירה כמה שיותר, אבל אני מאוד מרוצה, אני שמח וכייף לי לעשות את השירים האלה. את השיר הזה אני כתבתי עם דור גל ורון ביטון. אני נהנה מהדרך שלי".

על האנשים שעומדים מאחורי פריצתו כזמר, סיפר אדם כי "יש לי מנהלת, יעל, ובגדול ראש הארגון מה שנקרא זה אבא שלי. אבא שלי מנהל אותי ואת עומר. אני קובע אולפנים לבד, את השירים שלי אני בוחר והופעות וכו' זה דרכה. הופעת כרטיסים עוד לא פתחתי, אבל יש לי הופעות שלי שאני מופיע באירועים, זה קורה".

בנוסף, שיתף אדם על שירותו הצבאי, שבאופן מפתיע הוא לא בלהקה הצבאית: "אני משרת בצריפין, לא להקה צבאית. האמת שלא רציתי, הציעו לי ואני לא מתחבר. אני מעדיף את החיים האישיים לשמור באישי ובצבא פחות להתעסק בזה, אני לא מתחבר לזה".

לדבריו, כבר בגיל 16 גמעה בליבו ההחלטה שחלומו הוא להיות זמר ולעסוק במוזיקה. כאמור, באותו הזמן אחיו הגדול, עומר, כבר היה אחד הזמרים האהובים במדינה. "עומר זה מודל לחיקוי שלי, אני המעריץ הכי גדול שלו", הודה.


כשנמצאים תחת אור הזרקורים, נדמה כי הקלות בה אנשים מביעים את דעתם ואף מותחים ביקורת גבוהה. את אדם הצעיר, זה לא מרגש, "זה לא משהו שאני מפחד ממנו, אני יודע שיש ביקורת ויש ביקורות על כל דבר היום. צריך לדעת לתת את התשובות הנכונות ולהתייחס לזה כמו שצריך, הכול בסדר, זה החיים".

בסיום השיחה, חשף אדם כי אמנם מדובר בסוג של שיר אהבה, אבל לא בלדה מרגשת, אך הוא עצמו ללא זוגיות. "סדרי לי משהו", ביקש מהמגישה, וקול השיבה בחיוך: "יש לי בת בת 19. יאללה ביררתי, אני כבר מרגישה החמה שלך 'גלצ'וק', רק צריך לעדכן את הכלה".

עזרה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM