הבוקר נחשף ב"קשת 12" פרומו לפרק "חתונה ממבט ראשון", שישודר הערב אחרי החדשות, שמעורר סקרנות רבה לגבי המשתתפים עידית אליהו ורפאל יונתן עמר. בפרומו נראים בני הזוג שהכירו מתחת לחופה, כשהם יושבים בבריכה עם כוסות יין, במה שנראה כרגע לפני נשיקה ראשונה ולוהטת במיוחד, כאשר מופיע הכיתוב "היזהרו מספויילרים! הפרק שאסור לנו להגיד עליו כלום".

בהצצה לפרק לגולשי "מעריב אונליין", רפאל ועידית נמצאים בצפון הארץ, בנסיעה שהם ערכו על מנת שהוא ישתתף בתחרות 'איש הברזל', והשניים מתרגשים במיוחד.

"זה כבר כמה ימים שנורא התקרבנו, ו... כאילו הסיטואציה הרבה יותר משוחררת. באמת הבנו ששנינו רוצים להתקדם, אז כאילו מחסומים התחילו קצת לרדת", מספרת עידית, ופונה לרפאל בשאלה: "אתה מתחיל להתרגש?". רפאל משיב לשאלה בקשר להשתתפותו בתחרות 'איש הברזל': "קצת, כן. אם אני אגיד לך 'לא', את תגידי 'מה נהיה איתך?'. אז עדיף כבר להגיד 'כן, קצת'. יש קצת זה... כן".

חתונה ממבט ראשון: רפאל ועידית סופסוף מתנשקים? באדיבות קשת 12

מאוחר יותר מציג רפאל צמיד שהוצמד לרגלו לקראת התחרות ואומר בצחוק: "ככה זה גברים נשואים, קושרים אותנו עם אזיקון, לראות שאנחנו לא בורחים. שהאשה תדע תמיד איפה אנחנו נמצאים. אבל זה הצ'יפ למחר, אמרו לנו לשים את זה כבר מהים על הרגל, כדי שלא נשכח את זה, כי בלי זה שום דבר לא נספר מחר בתחרות. ומה לך יש להגיד לאומה?".

עידית עונה: "התרגשות. אני באמת מתרגשת בשבילך, מאוד, ואני בטוחה שתצליח ותהיה אלוף. אין לי ספק בכלל".

לסיכום אומר רפאל: "כמו בכל מקום שיש בו סוג של משבר, או איזושהי צומת כזאת, שלא יודעים איך פונים ולאן פונים. הוא יכול לפרוח והוא יכול באמת להתרסק".