עו"ד אלון ארז צבר ניסיון של שעות ארוכות בחדרי חקירות ובביהמ"ש. כסנגור פלילי, העוסק בתיקים בפרופיל גבוה, הוא יודע שכל תיק הוא עולם ומלואו וכי מאחורי כל חקירה עומד אדם שעובר טלטלה ומשפחה במשבר. "אני מודע היטב", אומר עו"ד ארז, "לקשיים וההתמודדויות שעוברים על לקוחותיי ועל בני משפחתם בזמן שהם עומדים מול רשויות האכיפה ולכן חשוב לי מאוד לוודא שכל לקוח יקבל את הזמן, היחס האישי והטיפול, הן האנושי והן המקצועי, שדרוש להם ובכלל זה עדכונים שוטפים במצבו של התיק. זאת הסיבה המרכזית לכך שאני בוחר את הלקוחות במשורה במטרה להיות פנוי וזמין ללקוחותיי לאורך כל שעות היממה".

עו"ד ארז הוא בוגר תואר ראשון ותואר שני במשפטים, מטעם הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב והוא בעל אישור מטעם בית המשפט העליון, לשמש כסנגור צבאי בבתי הדין הצבאיים. בנוסף, עורך דין ארז הוא חבר פעיל בפורומים של לשכת עורכי הדין, הן בוועדה לעניינים לפליליים והן בוועדת צבא וביטחון.

את ניסיונו הרב של למעלה מחמש עשרה שנה, רכש ארז במסגרת עבודתו בפרקליטות ובמשרדם של עורכי הדין מהמובילים בישראל. במהלך שנים אלו, עו”ד ארז טיפל, הכין וייצג בתיקים בכל הקשת הרחבה של המשפט הפלילי והצבאי, ובכלל זה, בעבירות אלימות, עבירות מין, סמים, רכוש, מרמה, נוער, אלימות במשפחה, עבירות מחשב ואינטרנט. משרדו של עו"ד ארז מתמחה בכל שלבי ההליכים הפליליים, החל משלב החקירה ועד לניהול התיק בביהמ"ש. למשרד התמחות נוספת בייצוג של חיילים ואנשי קבע, שהינם חשודים או שהוגש נגדם כתב אישום לבית הדין הצבאי, בגין ביצוע של עבירות סמים, מין, אלימות, נשק, השתמטות, עריקות ועוד. בנוסף מתמחה ארז גם בייצוג בפני ערכאות הערעור ואף בייצוג אסירים בפני וועדות השב”ס.

במהלך השנים האחרונות ייצג עו"ד ארז בתיקים בפרופיל גבוה והצליח להגיע להישגים מרשימים. בין היתר, הצליח עו"ד ארז להביא לזיכויו של אדם מעבירה של מעשה מגונה בקטינה. ביהמ"ש קיבל באופן חריג את הערעור שהגיש על הרשעה של נאשם בעבירה של מעשה מגונה בקטינה והורה על ביטול עונש המאסר למשך 8 חודשים שהוטל עליו. טענתו העיקרית של עו"ד ארז הייתה כי בית המשפט לא נתן התייחסות מספקת לכך שגרסת הקטינה מתפתחת ומלאת סתירות לגבי כל אחד משלבי האירוע. בסופו של יום נקבע כי על אף חוסר האמון המוצדק שרחש בית המשפט בנאשם, אין בו כדי להסיר את הספק באשר לאירוע הנשיקה נושא הרשעת הנאשם.

במקרה אחר, בו קצין תועד רוכן על חיילת והועמד לדין, הצליח עו"ד ארז להביא לזיכויו. על פי האישום נגד הקצין, הוא הפיל את לצפה את החיילת באמצע משמרת בחמ"ל מבצעי של חיל הים, וגהר עליה בניגוד לרצונה. הוא נחשד במעשה מגונה, אך בצבא העדיפו דין משמעתי בלבד שנגמר בזיכוי מהטרדה מינית, נזיפה - והמשך שירות. 

אירוע נוסף אותו הוביל עו"ד ארז להישג משמעותי הוא שיחות מין שניהל קצין בצבא עם חייליו. מדובר בקצין ביחידה מסווגת שלח לפקודיו בוואטסאפ הודעות מיניות, אך בהסדר הטיעון, בזכות עו"ד ארז, הוסר סעיף ההטרדה המינית. הקצין הורשע בהתנהגות שאינה הולמת, ופיצה את המתלוננים ב-250 שקל. בחקירתו התברר כי הוא סובל ממחלת נפש.

ההצלחות המרשימות וניסיונו הרב של עו"ד ארז יסייעו גם ללקוחותיו העתידיים. במידה וזומנתם לחקירה או הוגש נגדכם כתב אישום או אפילו אם אתם זקוקים לייעוץ בתחום הפלילי, אתם מוזמנים לפנות לעו"ד ארז.

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il