מקורבי יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו תקפו היום (רביעי) את ליהיא לפיד, רעייתו של ראש הממשלה,  שעות ספורות לאחר מות אחיה., המתקפה נכתבה כחלק מתגובה ששלחו לעדותה של הדס קליין, העוזרת האישית לשעבר של ארנון מילצ'ן, אשר מעידה בימים אלה בדיונים על תיק 1,000 במשפט נתניהו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בתגובת הליכוד נכתב: "עדותה של הדס קליין רצופה שקרים בוטים וסתירות שיופרכו ע״י פרקליטי ראש הממשלה לשעבר נתניהו בחקירה הנגדית בשבוע הבא. האבסורד בהגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה לשעבר נתניהו על קבלת סיגרים  מחבר שקנה אותם מכספו הפרטי , לעומת ההתעלמות מעשרות המיליונים של כספי משלם המיסים שהושקעו בביתו הפרטי של בנט ומאות אלפי השקלים שקיבלה ליהי לפיד בסיוע כספי עמותה שנתמכת בכספי ציבור- זועק לשמיים".

כאמור, תגובת הליכוד בה צויין שמה של ליהיא לפיד, פורסמה שעות ספורות לאחר מות אחיה של ליהיא שהלך לעולמו. לפיד ספדה לאחיה בפוסט בפייסבוק ורשמה: "לי היו תמיד דעות והוא שמר הרבה לעצמו. ועכשיו הוא כבר לא יגיד יותר ומה שאני לא אמרתי לו כבר לא ייאמר. ותודה לך שחיכית לנו שנבוא להיפרד. והקפנו את המיטה שלך, יחד עם ליסה המדהימה שלך והילדים. וזכינו לעטוף אותך במילים של אהבה. וליטפנו אותך עד הסוף. ואמא לא עזבה לך את היד גם שעה אחרי. לא מאמינה שזה קרה".