משבר כוח האדם בענף התעופה משפיע גם על נמל התעופה בן גוריון עם עומסים חריגים וביטולים של חברות תעופה רבות ליעדים פופולריים, זאת כאמור בעקבות המחסור בידיים עובדות. דובר רשות שדות התעופה, עופר לפלר, שוחח היום (רביעי) עם ענת דוידוב ב-103FM וטען כי "התמונה היא לא דרמטית. אנו רואים שהפועלה הראשונה עבור הנוסעים - עובדי היום מגיעים לתגבורים גם ביום וגם בלילה, אנו משתלטים על התורים בבידוק הביטחוני".

יש עומסים, יש פיקים, זה קיים, אני לא אומר שהתמונה ורודה. אנחנו מקצים 30 מיליון שקל כדי לתגבר את העובדים, יש מענקי התמדה לעובדים קיימים. כשהציבור כועס ומוציא את הכעס למאבטחים, זה לא מעודד עבודה ברש"פ. כשהעובדים רואים את הכסף שאנו שמים עבורם, והקמפיין שיצאנו אליו עכשיו", הוסיף.

לדבריו, "השבוע פתחתי קורס של בודקים טכנולוגים, קורס מלא, רואים ומדברים וחבר מביא חבר. הקורס יסיים בעוד כשלושה שבועות וייכנס לעבודה, אנו בצעדים גדולים כל הזמן כדי לסייע ולהעביר את הציבור מהר יותר בצ'ק אין. אל תבואו יותר משלוש שעות לפני, אנשים מגיעים 4-5 שעות לפני וזה מיותר לגמרי, תעברו את הביטחון, יש לכם צ'ק אין, הממוצע הוא עד שעה מהרגע שירדת מהרכב עד שמגיעים לדיוטי פרי".

בסיום, התייחס גם לאחת הנגזרות של הכאוס בנתב"ג, אובדן של מזוודות בשל מחסור בכוח אדם בעובדי מערך הכבודה בשדה התעופה, והבהיר: "אנחנו עושים הכל כדי שכל המזוודות יעלו על הטיסות, זו משימה קשה אך אנו לפחות עומדים באחוזים מאוד גבוהים". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, רדיו 103fm