פרשת "משחקי חברה": הזמר אייל גולן פנה לפרקליט המדינה, עמית איסמן, בדרישה לסגור את התיק בעניינו בחשד לבעילה אסורה בהסכמה של קטינות, כך פורסם הערב (רביעי) בחדשות 13. במכתב ביקש גולן באמצעות עורך דינו טל גבאי מפרקליט המדינה: "תורה מיידית על ביטול החקירה נגדי, המתלוננות ממחזרות סיפורים". 

לטענת עורך דינו, התלונה של אותן מתלוננות, לא מתיישבת עם גרסתן הראשונית. במכתב נטען כי פרקליטות מחוז תל אביב "התנהלה באופן מעורר תמיהה" כשביקשה לסגור את התיק. לדברי גולן, החקירה נגדו פוגעת בשמו הטוב ובפרנסתו. ככל הנראה ייערך עימות בינו ובין המתלוננות.

ח"כ נעמה לזימי מסרה: ״אייל גולן שאבא שלו הואשם בסרסרות על הבילויים המשותפים שלהם, שפגע וניצל צעירות שמגיעות מרקעים מוחלשים, מנסה פעם נוספת להשתיק את הנפגעות ולשתק את הפרקליטות עם איומים מרומזים. מחזקת את הנפגעות וקוראת לפרקליט המדינה שלא להתקפל ולהביא צדק לנפגעות".

כזכור, בחודש שעבר  הוגש ערר על ידי שתיים מהמתלוננות נגד הזמר באישור הפרקליטות, בתיק שנסגר לפני שמונה שנים. בערר שהוגש, טוענות המתלוננות, באמצעות עורכות הדין ליה שמילוביץ', לאה מילר פורשטט ואושרת קירמה, ממשרד עורכות הדין SGF שמילוביץ גרינגרד פורשטט, כי במהלך חקירת הפרשה נפלו פגמים רבים מצד המשטרה והפרקליטות.

לטענת עורכות הדין, מעורבים בפרשה לא נחקרו, זאת למרות  ששמם הופיע במספר עדויות שנגבו. בנוסף, על פי הערר, במהלך החקירה לא ניתן יחס לטענת המתלוננות כי הושקו באלכוהול רב ואף קיבלו סמים על ידי הזמר המפורסם וסביבתו. לטענתן, אייל גולן עצמו זכה להנחה בחקירתו, מתוקף מעמדו ופרסמו.