מותג ההלבשה התחתונה "ליליבלום" משיק קולקציית גוזיות מכותנה אורגנית בשלוש גזרות: גרסת הסקופ - גוזייה ללבוש יומיומי וספורט; גרסת המשולשים – גוזייה בעלת כתפיות להתאמת אישית שיכולה להתאים גם לנשים מיניקות; וגרסת הרייסר - גוזיית ספורט בעלת רצועות תמיכה בגב ומפתח עגול מלפנים. כל הגוזיות מגיעות ללא ריפוד, הבד שלהן נעים וכיפי על הגוף. הן תופסות טוב, אך לא חונקות את העור.
מחיר: 130 שקלים. להשיג באתר

מותג האיפור IL MAKIAGE משיק סדרת מוצרי טיפוח אנטי־אייג’ינג תחת השם IM SKIN. נסיינית בשנות ה־40 שלה דגמה חלק מהמוצרים וסיפרה: “אני משתמשת במוצרי האיפור של החברה, אז יכול להיות שאני משוחדת, אבל זוהי סדרה מעולה שאחזור לקנות שוב ושוב. קרם הלחות שניסיתי היה מצוין, נספג מהר ולא השאיר תחושת כבדות. הרגשתי את הלחות שלו גם בסוף היום. ניסיתי גם את הסרום ללילה, שהשאיר את העור מתוח וחלק. מסיכת השפתיים הייתה מלאת לחות וגרמה לשפתיים להבריק”. מחיר: 169־469 שקלים

מסכת שפתיים של איל מקיאג'  (צילום: יחצ)
מסכת שפתיים של איל מקיאג' (צילום: יחצ)

חברת הטיפוח Moroccanoil משיקה קרם גוף, סבון נוזלי לידיים וג’ל רחצה בחמישה ניחוחות חדשים בהשראת מרוקו. הסבון הנוזלי לידיים היה פשוט נהדר והשאיר את הידיים רכות ונעימות. גם ג’ל הרחצה לא אכזב והשאיר את העור קטיפתי. מחיר: 70־100 שקלים.

סבון ידיים של Moroccanoil  (צילום: יחצ חול)
סבון ידיים של Moroccanoil (צילום: יחצ חול)

ג'ל רחצה של Moroccanoil  (צילום: יחצ חול)
ג'ל רחצה של Moroccanoil (צילום: יחצ חול)

מותג הטיפוח Ziaja (ז’איה) הפולני הגיע לישראל עם שלל מוצרים מסדרת הדגל שלו שמבוססת על חלב עזים: קרם פנים ליום , קרם עיניים, קרם ניקוי פנים, קרם ידיים וציפורניים, חמאת גוף חלב עזים, סרום, תרחיץ ג’ל פנים, פילינג פנים וצוואר ומיקרו פילינג לפנים. קרם העיניים הגיע במרקם עשיר שנמרח בקלות על העור והפחית כהויות בעור. גם קרם היום היה עשיר מאוד, נמרח בקלות והשאיר תחושה נעימה שנמשכה לאורך זמן. מחיר: 11.90־24.90 שקלים להשיג ברשת Be.

מותג הטיפוח Ziaja (צילום: יחצ)
מותג הטיפוח Ziaja (צילום: יחצ)

רשת "אפריל" החלה משיקה מארזי טיפוח שמכילים את מוצרי מותג הבית של הרשת. דגמנו את מארז WELL BEING שהגיע עם ג’ל רחצה, תחליב גוף, סבון מוצק וקרם ידיים. למוצרים היה ניחוח פרחוני. הם נהדרים למי שרוצה מוצרים שמשלימים אחד את השני. אהבנו מאוד את קרם הגוף שנספג מהר בעור. מחיר: 120־160 שקלים.

מארז April Body  (צילום: יחצ אפריל)
מארז April Body (צילום: יחצ אפריל)

מותג הוופלים “מן” משיק קוביות ופל מיני מן ללא תוספת סוכר. קוביות הוופל החדשות הן לא פחות מהתמכרות. הוופל טעים, מתוק במידה, ובכלל לא מרגישים בו שינוי מהטעם המוכר. מחיר: 8.90 שקלים.

קוביות ופל מיני מן ללא תוספת סוכר (צילום: יחצ)
קוביות ופל מיני מן ללא תוספת סוכר (צילום: יחצ)

Skinny Beer Lager היא בירה לאגר ללא גלוטן עם 4% אלכוהול ורק 89 קלוריות. היא גם עומדת בתקן של מוצר ללא גלוטן, כך שגם חולי צליאק יכולים לשתות אותה. בירה קלילה שמתאימה מאוד לימים החמים. מחיר: 8.90־11.90 שקלים

בירה סקיני פרימיום לאגר (צילום: איטליאנו )
בירה סקיני פרימיום לאגר (צילום: איטליאנו )

חברת "זיתא" מצטרפת לטרנד הרטבים המוכנים עם ארבעה רטבים חדשים: שקשוקה עם חצילים צלויים, שקשוקה עם קוביות ארטישוק, שקשוקה ירוקה עם תרד וזוקיני, ושקשוקה קלאסית עם פלפלים צלויים. הרטבים הם על בסיס שמן זית, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא חומרי טעם וריח. סדרה מפתיעה שמצליחה לשדרג את השקשוקה הביתית. הרטבים מגיעים במרקם יחסית חלק, וטעמי הירקות ברורים ומדויקים. מחיר: 12.90 שקלים 

 הרטבים המוכנים של זיתא (צילום: יחצ)
הרטבים המוכנים של זיתא (צילום: יחצ)