כחלק מתוכנית הרדיו של ד"ר מאיה רוזמן ב-103FM, עלתה לשידור מאזינה ששאלה: "אם בבוקר אוכלים ארוחת בוקר טובה, ושותים עם זה תה או קפה, זה יכול לנטרל את כל הוויטמינים של האוכל שאכלנו?"

ד"ר מאיה רוזמן, תהתה: "מה את אוכלת בארוחת הבוקר?" המאזינה השיבה: "אני משתדלת לאכול ב-12:00, נניח ביצה וסלט וקצת טונה ושמן זית, ואני מתה לשתות עם זה כוס תה או כוס קפה".

ד"ר מאיה רוזמן השיבה: "בקפה ובתה ובעוד צמחים אחרים יש סוג של סיב תזונתי, חומצה אוקסדית, שהיא סופחת אליה מינרלים, אבל בעיקר ברזל. פעם היה מן משהו שנקרא אנמיית בתי אבות, שנתנו לכולם תה אחרי האוכל וראו שיש להם אנמיה כי פחות ברזל נספג". במקרה הזה, הסבירה המומחית, הארוחה שהמאזינה ציינה לא כוללת כל כך הרבה ברזל, לכן אין שום בעיה לשתות קפה אחרי הארוחה.

עוד אמרה: "אולי בארוחת ארבע, שזו ארוחת הצהריים שלך, ויש נניח דברים עתירי ברזל כמו בשר, אז אולי הייתי חושבת פעמיים", אך ציינה: "אבל הייתי בודקת קודם בדיקות דם, לראות אם (הברזל) נספג או לא, כי יצאו מחקרים שהראו שההשפעה של קפה אחרי האוכל, היא קיימת, אבל לפעמים לא בכמות כזאת גדולה".

בהמשך שאלה המאזינה לגבי עוגת פרג ביתית, "אומרים שבפרג יש המון סידן", אמרה, ותהתה מה קורה אם היא אוכלת חתיכת עוגת פרג, ושותה יחד עם זה או קפה, "זה מנטרל את הסידן של הפרג?" ד"ר רוזמן השיבה: "את יכולה לשתות את הקפה הזה", והדגישה: "ההשפעה של קפה על סידן היא נמוכה מאוד".