חבר הנהלת עיריית רמת גן ומחזיק תיק הכספים אלי מוסרי מציע להפעיל שאטלים בתוך רמת גן לתחנות הקו האדום של הרכבת הקלה, שאמורה להתחיל לפעול לקראת סוף השנה. 
לדבריו, “על פי ההערכות של נת”ע, הקו האדום יחל את פעילותו הסדירה בסוף שנת 2022, ועיריית רמת גן חייבת להיערך לקראת הפעלתו, לשיפור רמת השירותים לתושבי העיר”, כך ציין מוסרי במכתבו לראש העירייה כרמל שאמה הכהן. הקו האדום יעבור בציר ז’בוטינסקי, עם שלוש תחנות בשטח השיפוט של רמת גן - בפינת בן-גוריון, בפינת ביאליק וז’בוטינסקי ובפינת אבא הלל-ארלוזורוב (צומת עלית).
לדבריו, הקו האדום, העובר בחלק הצפוני של העיר, ישרת בעיקר את התושבים המתגוררים בשכונות הצפוניות ובמרכז העיר, אך נדרש פתרון לתושבים בכל אזורי העיר. הקו הסגול של הרכבת הקלה, שיעבור לאורך ציר אלוף שדה, אמור להתחיל לפעול רק בעוד כחמש שנים, ובינתיים מוסרי מציע שירות שאטלים בין דרום העיר לציר ז’בוטינסקי.
“יש להפעיל מיניבוסים ייעודיים עם שילוט רלוונטי, שיעברו במסלולים בצירים הראשיים של העיר מדרום לצפון”, הוא מציע. “המסלול הראשון ייצא ממגרש החניה באצטדיון וינטר, לאורך רחוב הירדן, הרא”ה, בן-גוריון ועד לתחנה בצומת בן-גוריון-ז’בוטינסקי. המסלול השני ייצא מרחוב הרא”ה פינת רבין-שדרות ירושלים, דרך בן-גוריון, רחוב הרצל, עד לתחנת ביאליק-ז’בוטינסקי. המסלול השלישי ייצא מדרך בן-גוריון פינת רבין, הרחובות הרצל, קריניצי וארלוזורוב, עד לתחנה בצומת עלית.
מוסרי מציע שהתושבים הנוסעים בשאטלים יישאו בחלק מהעלויות וישלמו על כל נסיעה מחיר מופחת של 5 שקלים. “אני משוכנע שהפעלת תוכנית זו תקל מאוד על תושבי העיר לעשות שימוש נרחב בנסיעה בקו האדום - פרויקט תחבורתי לאומי, שהושקעו בו מיליארדי שקלים”, הוא מסכם.