לפני כחודשיים נפתח לו ליד חוף גינוסר בכנרת מתחם YAMA – ריזורט אינטימי ומפנק שכולל 2 ווילות פאר פרטיות ומבודדת על שטח 5 דונם בהשקעה של 15 מיליון שקל. הווילות שנחבאות בין עצי דקל גבוהים וצמחיה טבעית, מאפשרות לנופשים ניתוק טוטאלי מהסביבה. לכל וילה יש בריכה פרטית, ג'קוזי, מזח עם ירידה לכנרת, שף צמוד, שירות אירוח אישי. ואם זה לא מספיק, תוכלו להגיע אל החופשה שלכם ישירות במסוק – כי בצמוד אליה יש מנחת קטן ומוסדר. 

מתחם YAMA (צילום: יח''צ)
מתחם YAMA (צילום: יח''צ)

אם זה נשמע לכם כמו חלום, כנראה שאתם לא מברי המזל שיכולים לשלם בין 12-18 אלף שקל ללילה. קבלנו הצצה אל המתחם (כולל טיסה במסוק פרטי) ומסתבר שהחיים של בעלי הממון נראים הרבה יותר זוהרים, גם כשהם נופשים בכנרת – בעיקר כשיש לכם באטלר צמוד

המתחם מציע חופשה אידיאלית למי שרוצה להימנע מהתורים והצפיפות של נתב"ג, אך לא רוצה לוותר על הפינוקים והפרטיות שמציעים יעדי חופשה טרופיים. 

חלל אירוח מרכזי YAMA (צילום: יח''צ)
חלל אירוח מרכזי YAMA (צילום: יח''צ)

הווילות תוכנו בקפידה עם מיטב הפסיליטי. ההקפדה בולטת בכל פינה, החל מהריהוט ועד המצעים. שטח כל וילה 220 מ"ר והן מאפשרות אירוח של עד 8 איש לוילה. בכל וילה יש 4 חדרי שינה וחדרי אמבטיה גדולים וחלל אירוח גדול עם מטבח מודרני. אך עדיין גולת הכותרת היא החצר והבריכה שמשקיפים לכנרת. את הבריכה, שמשקיפה כמעט מכל פינה בבית, מחממים כל ימות השנה ובסמוך לה יש ג'קוזי. 

מימין לווילות יש מזח פרטי שמוביל לאגם הכנרת וממנו ניתן לצאת לספורט ימי. כמו כן, תוכלו להזמין למתחם עיסויים, לצאת לטיולי טרקטורונים, טיולים רגליים וסיור ביקבי הגולן. אם אתם חובבי טבע תוכלו גם לצאת לסיור בנחל עמוד - השמורה שנמצאת במרחק הליכה מהווילות.

דודי אברהמי (צילום: יח''צ)
דודי אברהמי (צילום: יח''צ)

אם הזכרנו ארוחות שף, מתחם YAMA עובד עם שני שפים קבועים: שף ניתאי יהלום, לשעבר "קפה האנוי", "אייבי" ובמטבחים של שף אייל שני; והשף דודי אברהמי שעבד שנים ב"צ'ימיצ'נגה", "רוסטיקו" ו"סבסטיאן". את עיקר הקריירה שלו (8 שנים) עשה לצד שף אבי קונפורטי במסעדת צפרה המיתולוגית.

מחיר ללילה: החל ב- 12,000 שקל, פרטים באתר