Magic water מבית פולה בליק הם מי פנים/פילינג עדין המעודדים את חידוש והחלפת תאי העור. זהו תכשיר נהדר לניקוי הפנים אחרי בילוי בחוץ, שיעיל גם בהתמודדות עם פצעי זיעה וחצ’קונים.
מחיר: 250 שקלים

Magic water פולה בליק  (צילום: אלון שרהבני)
Magic water פולה בליק (צילום: אלון שרהבני)

חברת הטיפוח פופה משיקה קולקציית שפתוני PUPA VAMP! שכוללת 16 גוונים עם פיגמנט חזק. דגמנו את השפתונים, ואף שהצבעים שלהם מהממים, לא הרגשנו שינוי בנפח השפתיים – אפילו לא עקצוץ. לשפתונים יש מרקם חלק וקרמי, הם נמרחים בקלות, אך באותה הקלות הם גם יורדים.
מחיר: 79 שקלים

PUPA VAMP LIPSTICK 79NIS  COLOR 306 (צילום: יחצ)
PUPA VAMP LIPSTICK 79NIS COLOR 306 (צילום: יחצ)

המותג דרמלוג’יקה משיק סרום ותרסיס לחות מבוססי חומצה היאלורונית שנועדו להגביר לחות לסובלים מעור יבש. אחרי מריחת הסרום כבר מרגישים את השינוי. תרסיס הלחות משלים את הפעולה, כך שהעור מרגיש חיוני וגמיש.
מחיר: סרום - 304 שקלים
תרסיס - 219 שקלים

Bottles-and-Water_a4 (צילום: יחצ)
Bottles-and-Water_a4 (צילום: יחצ)

מותג הטיפוח קרליין משיק קרם יום וקרם לילה שמכילים ריכוז גבוה של קולגן מועשר בפפטידים ורטינול מועשר בוויטמין B3. אלה שני מוצרים מפתיעים וטובים. קרם היום מגיע במרקם קליל, יש לו מקדם הגנה SPF30, ריכוז גבוה של פרו קלוגן, והוא עתיר לחות. גם לקרם הלילה יש מרקם קליל שמתאים מאוד לקיץ. הוא מועשר בפרו רטינול לתיקון יעיל יותר של פגמים בעור.
מחיר: 69.90 שקלים

קרם רטינול וקרם קולגן קרליין מחיר  69.90 שח  (צילום: טל אזולאי)
קרם רטינול וקרם קולגן קרליין מחיר 69.90 שח (צילום: טל אזולאי)

מותג הטיפוח Kiehl’s משיק תמצית חומצה פרולית לחידוש מראה העור. התמצית מתאימה לשימוש יומיומי אחרי ניקוי הפנים. היא נותנת תחושה של ניקיון ורכות לעור, מאירה אותו ומגינה עליו מפני רדיקלים חופשיים.
מחיר: 230־350 שקלים, בהתאם לגודל

מותג הטיפוח קיל'ס משיק תמצית להצערת עור הפנים המכילה חומצה פרולית המחיר 230 ש''ח (צילום: יחצ)
מותג הטיפוח קיל'ס משיק תמצית להצערת עור הפנים המכילה חומצה פרולית המחיר 230 ש''ח (צילום: יחצ)

שירות המשלוחים “כרמלה אונליין” החל להפיץ את גריל הפחמים של המותג הדני CasusGrillTM. זהו גריל ראשון מסוגו בעולם שעשוי כולו מחומרים מתכלים. הוא קל יחסית לתפעול, קומפקטי וקל משקל. הוא מגיע לשיא החום (עד 530 מעלות) בתוך חמש דקות.
מחיר: 49.90 שקלים. להשיג באתר

גריל אקולוגי  (צילום: יחצ חול)
גריל אקולוגי (צילום: יחצ חול)

אסם־נסטלה משיקה סדרת חטיפי פיטנס המכילה דגנים מלאים וקטניות וכוללת שני מוצרים: חטיף פיטנס עם חומוס בטעם שמנת בצל וחטיף פיטנס עם עדשים כתומות בטעם בצל מקורמל. דגמנו את חטיף הפיטנס עם החומוס בטעם שמנת בצל, שהיה טעים ולא עמוס בתיבול. החטיף אוורירי, לא כבד ולא משאיר תחושת שומניות. אחלה נשנוש עם רק 119 קלוריות בשקית.
מחיר: 3.33־6.90 שקלים

פיטנס בטעם חומוס שמנת בצל (צילום: יחצ)
פיטנס בטעם חומוס שמנת בצל (צילום: יחצ)

המותג “קוקי” משיק משטח חיתוך חד־פעמי המתאים לחיתוך בשר, דגים, ירקות ועוד. זהו פתרון נוח לבישול נקי, גם בבית וגם בשטח. המשטח מגיע באריזה עם מנגנון חיתוך המאפשר לבחור את גודל המשטח הרצוי.
מחיר: 19.90 שקלים

משטח חיתוך קוקי  (צילום: יחצ)
משטח חיתוך קוקי (צילום: יחצ)