התיאטרון המיתולוגי האהל ברחוב בילינסון בתל אביב, סמוך לכיכר דיזנגוף, נהפך על ידי רשת מלונות אטלס למלון בוטיק בהשקעה של 50 מיליון שקל (לא כולל הקרקע). המלון הוקם על בסיס המבנה האייקוני של התיאטרון אהל, שנוסד בשנת 1925, כאשר מדובר במבנה לשימור מחמיר.

במלון החדש, בקסטייג', ישנם חלקים של התיאטרון הישן שנשמרו עם אלמנטים תיאטרליים, כולל מבנה האודיטוריום עם תקרה חשופה ופתוחה. המקום יפעל במתכונת של מלון בוטיק ויכלול 48 חדרים. מחיר ללילה כולל ארוחת בוקר יעמוד על 1,028 שקל.

עוד נמסר כי החוויה הקולינרית במלון הבוטיק החדש נמצאת אף היא ברוח עולם הבמה, ואחראים לה יעל רסולי, במאית תיאטרון, שחקנית וזמרת, שחברה לשף עידו פיינר (רוברטה וינצ'י), המייעץ קולינרית למלון. בשעות הערב יפעל במקום לאונג' בר ראשון מבית המותג Moli של היינן אייל דרורי וגל ארזי.

דני ליפמן הוא מנכ"ל ובעלים משותף של רשת מלונות אטלס. הרשת מונה 16 בתי מלון. "בקסטייג' הוא האח הצעיר לשני מלונותינו הממוקמים שנים רבות בכיכר דיזנגוף. רוחו של תיאטרון הפועלים המיתולוגי, שפעל במבנה והיה מאבני הדרך של ההיסטוריה התרבותית של תל אביב, עוברת בו כחוט השני", מסר ליפמן.

הוא הוסיף כי "זה כולל את הסאונד, הלבוש, עיצוב הפנים ואלמנטים נוספים המבקשים לגעת באורחינו. בזכות מיקומו האסטרטגי וחוויית השהייה יוצאת הדופן, אנחנו סבורים שבמהרה הוא יהפוך לאטרקציה לתיירים, אנשי עסקים וישראלים החושקים בחופשה אורבנית".