סנגריה ומוחיטו ללא אלכוהול
לשתות בלי ולהרגיש עם. כבכל קיץ תפוזינה מרחיבה את מגוון הטעמים וחוויית השתייה. השנה בחר המותג להשיק את סדרת המוקטיילס החדשה. סדרה חדשה בטעמי הקוקטיילים הפופולארים ועם 0% אלכוהול: סנגריה, מוחיטו ופינק אוזו (אשכולית אדומה- אניס). הסדרה החדשה מצטרפת אל הטעמים הקלאסיים האהובים של תפוזינה: תפוזים, מנגו, ענבים, תות בננה, אשכוליות, לימונדה ורודה, לימונענע, תפוחים, תפוזים לייט, אשכוליות לייט. ואם בכל זאת בא לכם להוסיף אלכוהול, אתם יכולים להוסיף כמה שבא לכם. לא נגלה לאף אחד. 

תפוזינה מוקטיילס. סנגריה מוחיטו ופינק אוזו ללא אלכוהול. מחיר מומלץ 8.30 שקלים (צילום: סטודיו יפאורה)
תפוזינה מוקטיילס. סנגריה מוחיטו ופינק אוזו ללא אלכוהול. מחיר מומלץ 8.30 שקלים (צילום: סטודיו יפאורה)

רק פירות, ירקות ולשתות
Fruit&Veg הינה סדרת משקאות פרי וירק טעימה ומפנקת ללא תוספת סוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. רק פירות, ירקות ומים. לאור ההצלחה שלה מצטרף לסדרה טעם חדש ומסקרן: תפוח חמוציות אוכמניות המכיל ¾ תפוח, ¾ כוס חמוציות, 16 אוכמניות ומים. הטעם החדש יושק בבקבוק אישי בלבד. הוא מתווסף לטעמים הקודמים בסדרה: אננס בננה כורכום, אננס תפוח גזר, תפוח סלק רימון ג'ינג'ר ותפוח בננה מלון נענע. לבריאות. לדברי יניב פרנקו, מנהל שיווק יפאורה: "יש דור חדש של צרכנים מודעים, שמחפשים על גבי האריזות את הרכיבים, ורוצים משקאות מפנקים, טעימים, סמיכים ועשירים ויחד עם זאת יותר בריאים ומכילים כמה שפחות חומרים תעשייתיים". אנחנו הכי בעד. 

Fruit&Veg מיץ ירקות ופירות ללא תוספת סוכר. מחיר מומלץ 7.50 שקלים (צילום: סטודיו יפאורה)
Fruit&Veg מיץ ירקות ופירות ללא תוספת סוכר. מחיר מומלץ 7.50 שקלים (צילום: סטודיו יפאורה)

סודה בטעמים
בדיחה ישראלית גורסת שאם התחלתם לפתע לאהוב לשתות סודה, כנראה שחציתם את גיל 40. ועכשיו לנתונים המפתיעים: משקאות הסודה ובכללם הסודה בטעמים, שהם ללא סוכר, הפכו להיות מאד פופולאריים בשנים האחרונות והתקבלו באהדה בקרב קהלים חדשים. יפאורה מציגה צמיחה בקטגוריית הסודה בטעמים, עם עלייה של 25% בקטגוריה כולה, כשמותג Schweppes מוביל את הקטגוריה עם 72% נתח שוק כמותי וממשיך לחדש במגוון מוצרי סודה בטעמים (סטורנקסט ינואר-דצמ' מצטבר שנתי 2021). סודה בטעם אננס וסודה בטעם תפוח מרעננים ומרגשים במיוחד לחודשי הקיץ. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות בבקבוקי 1.5 ליטר ובקבוקים אישיים של חצי ליטר.

שוופס סודה בטעמים תפוח, לימון ואננס. מחיר מומלץ 12 שקלים (צילום: סטודיו יפאורה)
שוופס סודה בטעמים תפוח, לימון ואננס. מחיר מומלץ 12 שקלים (צילום: סטודיו יפאורה)

שייק איט לדרך
תנובה משיקה לראשונה את יופלה שייק סדרת שייקים על בסיס חלב, חיידקי יוגורט ו-30% פרי. הסדרה מגיעה בכוסות אישיות של 230 מ"ל עם פתח מותאם לשתייה ומכסה ומכילה את אחוז הפרי הגבוה ביותר מבין משקאות החלב, וכוללת שילובי פירות בטעמים: בננה, מנגו, תפוז, גזר וצ'יה, מנגו, בננה, פסיפלורה והל, בננה, אננס וקוקוס ובננה, קיווי ותפוח. לדברי מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק של חטיבת החלב בתנובה: "לאחרונה הושקה בהצלחה סדרת כוסות הקפה האישיות וכעת אנו מרחיבים את הסדרה גם לתחום משקאות החלב עם הפירות לדרך. אנו פועלים באופן תמידי להציע פתרונות מגוונים וחדשניים ללקוחות שלנו ובהמשך נציע פתרונות נוספים בקטגורית ה-TO GO".

תנובה 'יופלה שייק'. מחיר מומלץ 7-8.90 שקלים (צילום: יחצ)
תנובה 'יופלה שייק'. מחיר מומלץ 7-8.90 שקלים (צילום: יחצ)

צ'אי קר במקום קפה ניסיתם?
שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין ויסוצקי ותנובה, מביא אלינו למקרר משקאות תה קר עם חלב טרי, צ'אי (תה שחור עם תבלינים), בכוסות אישיות.  הסדרה החדשה כוללת שלושה טעמי צ'אי, המבוססים על מיצוי תערובות תה ייחודיות: צ'אי מסאלה, צ'אי קרמל וצ'אי ורדים. משקאות התה עם חלב טרי מגיעים בכוסות אישיות לדרך של 230 מ"ל וימכרו במקררי החלב בנקודות המכירה ברחבי הארץ. טעמנו וזה מופלא ומהווה תחליף מושלם לקפה. 

ויסוצקי תנובה כוסות צ'אי אישיות בטעמים. מחיר מומלץ לצרכן 7.70 שקלים (צילום: יוסי מור)
ויסוצקי תנובה כוסות צ'אי אישיות בטעמים. מחיר מומלץ לצרכן 7.70 שקלים (צילום: יוסי מור)

המילקשייק הנוסטלגי חוזר
מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס מחזירה את הטעם הנוסטלגי שהישראלים התגעגעו אליו – מילקשייק יטבתה, בשני טעמים אהובים - שוקו ווניל. הפעם עם תוספת של סירופ שוקולד איכותי להגברת הפינוק הטעים. המשקה המוכר שבעבר נמכר בקרטונית, חוזר הפעם בבקבוק אישי ונוח לשתייה בכל מקום ובכל זמן - לאחר שקשוק הוא הופך לאוורירי, בעל מרקם עשיר, סמיך ומפנק. קרין לקסר, מנהלת שיווק יטבתה: "אחרי פניות רבות שקיבלנו  מאז ירידתו מהמדפים, החלטנו להשיב אותו אל כל הצרכנים שהתגעגעו לטעם הנוסטלגי והאהוב, במהדורה מיוחדת לרגל חגיגות 60 שנה למחלבת יטבתה". טעמנו ולא חזרנו בזמן להיות ילדים בני 10 למרות שממש רצינו.

המילקשייק הנוסטלגי של יוטבתה חוזר למדפים (צילום: מחלבת יטבתה)
המילקשייק הנוסטלגי של יוטבתה חוזר למדפים (צילום: מחלבת יטבתה)

קפה עם עוגיות
עוד מיוטבתה - ICE קפה בטעם עוגיות מצטרף לסדרת "כוסות קפה קר" בטעמים. סדרת המשקאות, שהושקה לראשונה ב-2019 היא פתרון טעים, מפנק ונוח לצריכת קפה קר ומציעה מגוון טעמים ב-3 דרגות חוזק:  מעודן, קלאסי וחזק. "ICE קפה " מכיל 100% פולי קפה ערביקה איכותיים, ומגיע בכוסות אישיות של 230 מיל'. לטעם החדש יש ארומה של עוגיות חמאה והוא יכול להתחבב על מי שאוהב לטבול עוגיות בקפה.

תה גורמה
אם מזדמן לכם להגיע לרחוב החשמונאים בתל אביב (איזור קניון TLV) אתם חייבים להכנס ל-T-LAB. חנות התה של ויסוצקי המציעה חוויית תה מפתיעה ומרעננת עם מעל ל-80 סוגים שונים של חליטות ותערובות תה, כלים מעוצבים להגשה וגולת הכותרת בר משקאות כמו בחו"ל, SMOO-TEA, גלידת מאצ'ה, גלידת טייגר ועוד מגוון רחב של משקאות מיוחדים וטעימים ברמה אחרת. לכבוד הקיץ הלוהט הושקה קולקציית משקאות וחליטות ביניהם: מנגו בובה טי Mango boba tea, תה ירוק, מנגו, חלב, קצפת ופניני טפיוקה (29 שקלים) ו-Garden ice tea משקאות תה קר עם צמחי תבלין מהגינה תה ירוק, בזיליקום ולימון (22 שקלים). תודו שזה נראה יאמי.

משקאות הקיץ החדשים של T-Lab (צילום: גליה אבירם)
משקאות הקיץ החדשים של T-Lab (צילום: גליה אבירם)

אפשר להכין גם בבית
חליטות צמחים הינן הפתרון האידיאלי בבית, במשרד ואפילו בטבע, ללא תוספת סוכר, ללא קלוריות וללא קפאין. לכבוד הקיץ, ויסוצקי מרחיבה את מגוון החליטות המרעננות עם חליטה חדשה למשקה קר בטעם אפרסק בשלושה שלבי הכנה פשוטים: 
1/3 כוס מים חמים ותיון
1/3 כוס קרח
1/3 כוס מים קרים

תהליך ההכנה פשוט וקצר ויש לכם משקה מרווה, מרענן ומצנן עם אפס קלוריות. טעמים נוספים בסדרת החליטות הקרות:  מנגו ופסיפלורה, חליטת לימונענע, חליטת פירות יער, לימונית לואיזה, הילולי פירות, מנטה, שומר וסיידר תפוח וקינמון. שלא תגידו שמשעמם.

רשת קפה גרג חולקת מתכון להכנת משקה גרניטה פקאן אייס קפה בבית
מצרכים:
מנת אספרסו כפולה
6 קוביות קרח שלמות
3/4 כוס חלב
50 מ"ל סירופ סוכר
50 גרם פקאנים סיני

אופן ההכנה: שופכים את כל המצרכים לבלנדר, מגישים עם קש ושותים. ניתן להוסיף סירופ בטעם שוקולד לקישוט לפי הגשה. ניתן להוסיף קצפת מלמעלה לקישוט וטעם.

קפה גרג אייס קפה גרניטה. אפשר להכין גם בבית (צילום: אסף לוי)
קפה גרג אייס קפה גרניטה. אפשר להכין גם בבית (צילום: אסף לוי)