תשלובת ישראכרט ובנק הפועלים חתמו על הבנות לשיתוף פעולה ארוך טווח להנפקה ולתפעול כרטיסי אשראי ללקוחות הבנק. ההבנות משקפות שינוי בחלוקת התקבולים בין הצדדים, וחלקו של הבנק בתקבולים יגדל משמעותית. ההסכם מסדיר את הקשר ארוך הטווח בין הצדדים. בישראכרט מעריכים ששיתוף הפעולה יביא לתרומה חיובית לרווחיות הקבוצה בתקופת ההסכם, העומדת על פני שמונה שנים.

ישראכרט תרשום ברבעון השני גידול בהיקף ההוצאות בסכום המוערך ב־50 מיליון שקל. ההסכם גרר ירידות שערים חריפות של יותר מ־10% במניית ישראכרט. בחברה מעריכים שהפעילות עם בנק הפועלים, לצד סדרה של מהלכים עסקיים וניהוליים כמו הארכת ההסכמים עם מועדוני לקוחות, שיתופי פעולה ומיקוד אסטרטגי ביישום מנועי צמיחה, יאפשרו למתן את השפעות השינוי ולפצות עליו בעתיד - תוך צמיחה ברווחיות.

ישראכרט נשלטה בעבר על ידי בנק הפועלים וכיום נסחרת ללא גרעין שליטה. שיתוף הפעולה עם בנק הפועלים נעשה גם בזכות העובדה שיו"ר ישראכרט תמר יסעור זוכה להערכה ומונתה לתפקיד בברכת מנכ"ל הבנק דב קוטלר.

יסעור אמרה: "מדובר בשיתוף פעולה משמעותי. החברה ערוכה היטב ליציאתה לדרך של ישראכרט חדשה ועצמאית. תוכניות העבודה המעודכנות, בהובלת המנכ"ל רן עוז וההנהלה שגיבש, ייצאו לדרך זה מכבר".

המנכ"ל רן עוז: ״הבחירה של בנק הפועלים בישראכרט מבטאת את עוצמת החברה נוכח התחרות המתגברת והאלטרנטיבות הקיימות בשוק. ההסכם יוצר ודאות לתקופה ארוכה, ויאפשר לנו להמשיך להצמיח את הפעילות המשותפת לטובת לקוחות בנק הפועלים".