מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4

התחום הרומנטי מפתיע, והיצירתיות גוברת. נצלו את השבוע הקרוב כדי להוציא את עצמכם לאור, כל אחד במקום שלו, מכיוון שביכולתכם להצליח. בתחום הכלכלי נדרשת מכם סבלנות, לא הכל מסתדר כפי שאתם רוצים.

בשבת אחר הצהריים עד שני יתרחשו אירועים בסביבה הקרובה; שלישי עד חמישי יהיו ימים רגישים ואינטימיים עם המשפחה, היחסים המשפחתיים מתחזקים אך נדרש מכם להציב גבולות ברורים.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5

מרס ואורנוס במזלכם לא נותנים לכם מנוח. אתם חשים חוסר שקט ועצבנות, רצון ודחף לשנות ולהזיז אך עם זאת המציאות לא מאפשרת להוציא לפועל את רצונותיכם. ההזדמנות לממש אותם עוד תגיע. הירח במזלכם בשישי־שבת יגרום לרגישות גבוהה ויגביר את חוסר השקט והעצבנות. בשבת אחר הצהריים עד שני יתרחשו אירועים שיכולים להביא הזדמנויות להתחזקות כלכלית, ייתכן שדרך מכרים; בשלישי עד חמישי תחושו רגישות גבוהה ביחסים עם הסביבה הקרובה.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

 21.5־20.6

אתם חשים חוסר שקט ועצבנות, שעשויים להתלוות לתחושת כובד בשבוע הקרוב. אתם עוברים ניקוי פנימי עמוק ושחרור של אנרגיה ישנה ותקועה. היו סבלנים. בשישי־שבת הרגישות אף תגבר, השתדלו לא לחפש את השקט שלכם בחוץ.
הירח במזלכם בשבת אחר הצהריים עד שני עשוי להביא עמו קלילות. השתדלו לא להעמיס על עצמכם אירועים, והימנעו ממחשבות מיותרות. בשלישי עד חמישי יעסיקו אתכם עניינים כלכליים. כלכלו את צעדיכם והיו ממוקדים.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7

ונוס במזלכם מרעיף עליכם קסם ורגישות. יש לכם נטייה לאבד גבולות ביחסים קרובים אך כדאי לשמור עליהם ולא לבזבז אנרגיה על אף אחד. התאהבות תיתכן לפנויים ביניכם.
שישי־שבת יהיו רגישים בעניינים חברתיים; בשבת אחר הצהריים עד שני תחושו חוסר שקט. הירח במזלכם בשלישי עד חמישי יגרום לרגישות יוצאת דופן, השתדלו לשמור על גבולות ברורים ביחסים קרובים.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8

הקריירה מעסיקה אתכם ושואבת מכם הרבה אנרגיה. אתם מרגישים צורך בתזוזה אך מתקשים לפעול. שישי־שבת צפויים להיות רגישים בקריירה.
בשבת אחר הצהריים עד שני צפויים אינטרקציות ואירועים חברתיים; שלישי עד חמישי צפויים להיות רגישים, אל תיקחו הכל באופן אישי. מולד הירח באריה בחמישי אחר הצהריים-ערב יפתח חודש עוצמתי, שבו תהיה לכם הזדמנות להתחבר לעצמכם.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9

 אתם עוברים תהליך שינוי אמונות והשקפת עולם. תהליך הניקוי גורם לחוסר שקט ולקושי. השתדלו לא להתקבע, לא להיתקע ולהישאר פתוחים לחוויות חדשות.

בשישי־שבת תחושו עצבנות וחוסר שקט, השתדלו לא לנסות להבין הכל דרך השכל. בשבת אחר הצהריים עד שני יתרחשו אינטראקציות ואירועים בקריירה; שלישי עד חמישי צפויים להיות רגישים בעניינים חברתיים.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10

נוכחותכם בולטת והשפעתכם גדלה. בפניכם הזדמנויות למערכות יחסים ושותפויות אם תציבו גבולות ברורים לצד השני. בשישי־שבת תחושו חוסר שקט ורצון להזיז דברים אך תתקשו לעשות זאת. שינויים עמוקים שמתרחשים יבואו לידי ביטוי בהמשך.
שבת אחר הצהריים עד שני צפויים להיות קלילים ומהנים, טובים לטיולים מעבר לים ו/או ללימודים. בשלישי עד חמישי תידרשו להציב גבולות במערכות יחסים שקשורות לקריירה.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11

ימים לא פשוטים במערכות היחסים: יש לכם צורך בשינוי אך אתם לא יכולים לפעול כרגע. עקשנות לא תעזור אלא רק תשאב מכם אנרגיה. היו סבלנים למרות הקושי, הלחץ יירגע בשבועות הקרובים. יש נטייה לכעסים והתפרצויות עם בני הזוג.
שישי־שבת צפויים להיות רגישים ונפיצים ביחסים; בשבת אחר הצהריים עד שני יעלו מחשבות ותחושו חוסר שקט שיביא להארות; בשלישי עד חמישי תחושו רגישות גבוהה, הציבו גבולות כדי לא לבזבז אנרגיה.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12

העבודה מכבידה, אתם מרגישים צורך בשינוי, אך המצב מעכב אתכם מלהתקדם ולפעול. היאזרו בסבלנות, דברים ישתחררו בשבועות הקרובים. שישי־שבת צפויים להיות מאתגרים בעבודה או בתחום הבריאותי. שבת אחר הצהריים עד שני צפויים להיות מעניינים במערכות יחסים, ייתכנו אינטרקציות ואירועים שיחזקו אותם.
שלישי עד חמישי צפויים להיות רגישים ביחסים אינטימיים; מחמישי אחר הצהריים תחושו הקלה, כדאי להתחיל לארגן טיול מעבר לים או חוויה מרחיבת אופקים אחרת.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1

מערכות היחסים רגישות. אתם רוצים לפעול ולהביע את עצמכם אך מרגישים שזה לא אפשרי, היאזרו בסבלנות, זה עוד יגיע.
בשישי־שבת צפוי חוסר שקט בתחום הרומנטי; שלישי עד חמישי צפויים להיות רגישים במערכות יחסים, הציבו גבולות.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2

השבוע מתחיל חודש דרמטי ביחסים. חוסר שקט ועצבנות בבית ובקרב המשפחה. נדרש שינוי אך לא מתאפשר לכם לפעול ולכן אתם חשים כבולים.
שבת אחר הצהריים עד שני צפויים להיות טובים להגשמה עצמית ולרומנטיקה, ויתאפשרו אינטראקציות מעניינות; שלישי עד חמישי צפויים להיות רגישים בעבודה או בתחום הבריאות.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3

השבוע עשוי להיות רומנטי עם הזדמנויות להתאהבות לפנויים. הישארו מחוברים לקרקע, כי יש לכם נטייה לא לראות את המציאות בבהירות. למרות הנתינה שלכם, כדאי להציב גבולות. נוכחותכם והשפעתכם בעבודה מתחזקות, אל תפחדו להביע את עצמכם.
שישי־שבת צפויים להיות מאתגרים בסביבה הקרובה; בשבת אחר הצהריים עד שני תהיה תקשורת טובה בבית ובקרב המשפחה; שלישי עד חמישי צפויים להיות רומנטיים.