משטרת פתח תקוה פתחה בחקירה, בניסיון להתחקות אחר צעיר שנכנס למעון פרטי ברחוב פינשטיין פינת מבצע חורב באם המושבות, דחף עובדת אחת והכה באגרוף עובדת אחרת אל מול הפעוטות השוהים במעון, ומיד לאחר מכן עזב את המקום. 
האירוע החמור התרחש בשבוע שעבר, שעה שמנהלת המעון הבחינה בחשוד כשהוא מתהלך בפרוזדור הסמוך לכניסה למעון, הנמצא בקומה השנייה של בניין מסחרי. היא פתחה את דלת המעון וניגשה לעבר החשוד, תוך שהיא תוהה לפשר מעשיו במקום. על פי מצלמות האבטחה במקום, החשוד הדף אותה לאחור, נכנס לשטח המעון כשהילדים נמצאים בו, פנה לאחת העובדות, שיגר אגרוף לעבר חזה ועזב את המקום.
עוד באותו הערב ניגשה מנהלת המעון למשטרה, אלא ששם הנחה אותה היומנאי בתחנה להגיע למחרת יחד עם אותה עובדת ולהגיש תלונות בו-זמנית. מנהלת המעון והעובדת הגיעו למחרת לתחנת המשטרה, הגישו תלונות והציגו את הסרטונים שברשותן, המתעדים את החשוד בעת המעשה. 
מאז ועד לכתיבת שורות אלה, החשוד טרם נעצר או נחקר, ובמשטרה מציינים כי האירוע נמצא בחקירה. הורי הילדים במעון הביעו דאגה רבה. “לפחות ממה שאנחנו שומעים, אין היכרות מוקדמת בין העובדת שהותקפה באגרוף לבין אותו חשוד, והאירוע הזה יכול היה להסתיים בצורה חמורה יותר. רק לאחרונה נחשפנו לבחור אלים בשכונה, שמכה נשים וילדים. אנחנו מצפים לשמוע שהוא נעצר, על מנת להבין מה היו הנסיבות להתנהגותו”.
בעלי המעון ציין: “עניין האבטחה והבטיחות של הילדים הינו בראש סדר העדיפות. לא בכדי, כבר בתחילת שנת הלימודים הקרובה תותקן במקום מערכת חדשנית, בעלויות ניכרות. האירוע הנוכחי חמור, ולכן דאגנו שהעובדות יפנו מיד למשטרה. בינתיים נתקין אינטרקום ואמצעי מיגון נוספים מעבר למצלמות המרושתות במקום. אני מבין, שלעובדת לא היה קשר מוקדם עם אותו חשוד, ומקווה שהמשטרה תשים את ידה עליו מוקדם ככל שניתן, על מנת להבין את פשר ההתרחשות במקום. עד אז, חידדנו נהלים והדגשנו את החשיבות בהשארת המעון נעול לאורך כל שעות הפעילות במקום”.
מהמשטרה נמסר: “האירוע נמצא בחקירה”.