כתב אישום חמור הוגש השבוע בבית משפט השלום בכפר סבא נגד שוטר לשעבר, תושב פתח תקוה, ומייחס לו שורה של עבירות איומים על מי שהייתה בת זוגו בין השנים 2021-2018 ועל ילדיה.
בכתב האישום, שאותו הגישה עו”ד סיון דוק מהמחלקה לחקירות שוטרים (מח”ש), נטען כי במהלך הקשר הזוגי בין הנאשם למתלוננת, במספר רב של הזדמנויות איים הנאשם על בת זוגו וילדיה, ובין היתר, אמר לה: “יהיה לי כיף לפגוע בך... אני אפגע בך... אני יכול לבוא ולשים מטען קטן בגלגל, ולהרים אותך עם הילדים, לפוצץ אותך באוויר. אני אגמור אותך, תנשמי אוויר עד מחר, אני לא אבא של הילדים שלך, אני מסוגל לכל”. 
במקרה אחר אמר לה: “אני עושה לך פיצוץ בבית, תיזהרי ממני, תיזהרי לנתק לי עכשיו... את לא יודעת מה אני הולך לעשות לך. אני קיבלתי אטרף עלייך, אני הולך לרמוס לך את הצורה, אני הולך לשבור את כל הכלים איתך. עד שאני לא רואה אותך רמוסה מתחת לאדמה, אני לא אשתוק. את לא יודעת מה אני הולך לעשות... את לא יודעת מה הולך לקרות לך. כשאני שונא בן אדם, אני שונא אותו עד הסוף”.
באירוע אחר, על רקע סירובה של המתלוננת לדרישתו של הנאשם לעיין בתכתובות שלה ברשתות החברתיות, אמר לה הנאשם: “את לא יודעת מה את גורמת לי לעשות... אוי, איזו החלטה אני הולך לקחת, שאלוהים, רק אלוהים, יסלח לי”. התובעת בתיק ציינה כי במקרה נוסף איים הנאשם על המתלוננת באומרו: “תקשיבי טוב, אני הולך להסתבך ולהסתבך עד הסוף, אבל אני אקח איתי עוד הרבה בדרך, הבנת? אני אהרוס אחרים לפני שאני אהרוס את עצמי”.
עוד ציינה התובעת כי במהלך שיחה בין בני הזוג, הטיח הנאשם במתלוננת כי היא שיקרה לו. בתגובה השיבה המתלוננת לנאשם כי היא מפחדת ממנו. אז איים הנאשם על המתלוננת באומרו: “תקשיבי טוב מה הולך לקרות עכשיו על השקרים שלך. אני לא רוצה לראות אותך, אמחק אותך מעל פני האדמה ואראה לך מה זה לשקר”.