סמסונג צפויה לקיים ב-10 באוגוסט, בעוד כשלושה שבועות מהיום, אירוע הכרזה מיוחד (Galaxy Unpacked). האירוע יחל בשעה 16:00 (שעון ישראל) ויועבר בשידור חי מארצות הברית, כאשר במהלכו סמסונג צפויה להשיק את הדור הבא של הטלפונים המתקפלים שלה - Galaxy Z Fold 4 ו-Z Flip 4 שלה.

על פי הדיווחים וההערכות שפורסמו עד כה, לצד המכשירים, אנחנו צפויים לראות גם זוג שעונים חכמים חדשים - גלקסי ווטש 5 וגלקסי ווטש 5 פרו - ואוזניות אלחוטיות (Galaxy Buds 2 Pro). נכון לרגע כתיבת שורות אלה, עדיין לא פורסם מידע רב על המוצרים החדשים, אך ניתן לגלות מספר פרטים מהפרסומים של החברה. בין היתר, בהזמנה ניתן לראות מכשיר מתקפל חדש וייתכן שמדובר ב-Galaxy Z Flip 4. 

הטיזר לאירוע ההכרזה הבא של סמסונג

במידה וזה אכן המכשיר המדובר, אז נראה כי השמועות שפורסמו עד כה - נכונות, והוא אכן כולל עדכונים מינימליים בלבד. על פי הדיווחים, הצורה שלו זהה לדור הקודם, כאשר הוא כולל מצלמה כפולה אחורית וכפתור הפעלה/סורק טביעות אצבע מותקן בצד. בנוסף, מהדלפות שפורסמו עד כה, נראה כי המסך הקדמי של המכשיר יהיה קצר ורחב יותר - כך שייראה כמו סמארטפון רגיל, ולא כמו קודמו.

כאמור, לקראת ההשקה בארה"ב, סמסונג מציעה הנחה עד 200 דולרים לנרשמים להזמנה המוקדמת. הסכום המדובר צפוי להתחלק בין כלל המכשירים שהיא תכריז באירוע.