הוא כבש את הקהל עוד כשהשתתף ב"דה ווייס", שם היה תחת חסותו של המנטור אברהם טל, ומאז? היסטוריה. כעת, הזמר בניה ברבי, שנדמה שכל שיר שלו הופך ללהיט באופן מיידי, מוציא לאור סינגל חדש - "קרן שמש". בשיחה עם איריס קול ב-103fm סיפר ברבי על הבחירה ללכת לתוכנית בשביל החשיפה ועל ההשראה לשיר שהגיעה מרעייתו, שיר.

ברבי אמנם פרץ לחיינו לפני כשש שנים דרך המסכים, אך הוא מופיע בפני קהל כבר כמעט עשור. "יצא לי אלבום ראשון לפני 'דה ווייס', הוא לא בדיוק הצליח אבל כן אסף את הקהל שרציתי שיגיע אליו. היינו כבר ממלאים קצת אולמות, 200-100 איש, ואז היה את הרצון בחשיפה גדולה יותר, שיכירו יותר", הודה.

"לא היה אכפת לי לזכות או לא לזכות, אבל כן הלכתי עם אמונה גדולה שאני רוצה לשמח יותר ולהגיע לקהל יותר גדול", אמר, והוסיף: "לקח איזה שנה עד שגיל ויין ואני התחברנו ואז החיבור עם דודי בר דוד ואליעד. הייתה הנעה. זו מן הרגשה, כי אני חושב על זה כל הזמן, אפשר לעשות שירים אחרים, שאומרים דברים אחרת, אבל נראה לי שיש מספיק מזה, משהו בפנים אומר לי כל הזמן ללכת אחרי האופטימיות והתקווה. אתה ממלא דלק אתה מבואס, פותח חדשות אתה מבואס, יש פה משהו שלא תמיד אופטימי".

בתגובה לאמירותיו ולראייתו הוורודה, תהתה איריס קול מהיכן מגיעה כל האופטימיות הזו וכיצד היא מתקבלת בקרב סובביו. ברבי סיפר כי "אני חושב שלפעמים אני אפילו מעצבן את אשתי, המשפחה והחברים הקרובים באופטימיות. לפעמים צריך גם את החיבוק שרע, ואני יכול להגיד שאם אנחנו מסתכלים בצורה סטטיסטית, אז יש לי יום וחצי שקשה לי, שאני מדוכא, בשבוע".

'קרן שמש' הוא שירו החדש של ברבי, וגם הוא מסתמן כלהיט, האם הוא גם מסמן את בואה של בתו העתידית? "לפני שהבן נולד נכתב שיר שנקרא וואלדי, ועכשיו נכתב השיר הזה עוד לפני שהבת נולדה", שיתף, וטען: "אפשר לקחת אותו לכמה מקומות".

"השיר הזה נכתב לאשתי היקרה והאהובה, באמת אחרי שאתה שומע את השיר זה יכול להגיע להרבה נשמות ופנים, כל אחד לאן שהוא לוקח את זה. השיר נכתב, כדי לגרום לאנשים שמסביבנו לחייך, שלא יבכו. כל השיח שדיברנו עד עכשיו, העניין של האופטימיות, הראייה בוורוד", הדגיש.

בסיום השיחה, ציין ברבי כי אמנם בשלושת השבועות הקרובים ישנה הפוגה קלה מהופעותיו, אך לאחר מכן הוא הולך לכבוש את בימת אמפי שוני ויוצא לרצף הופעות בחודשיים הקרובים.

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו