ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט שימש במספר תפקידים בהייטק לפני כניסתו לפוליטיקה, בהן מנכ"ל של מספר חברות, שעשו אקזיט. מתוקף היותו המנכ"ל, ובמסגרת החוזה עליו חתם, הוא הרוויח כסף רק מהמכירות הללו. אחת החברות הללו היא חברת התוכנה סולטו, שמתמחה בזיהוי ותיקון תקלות במערכת ההפעלה וינדוז.

החברה נרכשה לפני כעשור על ידי חברת אשוריון, שהפכה אותה למרכז הפיתוח שלה בישראל. היום (ראשון) הודיעו באשוריון על סגירת המרכז והחברה, זאת כחלק ממה שהגדירו כ"תהליכי רה-ארגון פנימיים הכוללים צמצומים בכוח האדם הגלובלי ושינויים במיקוד העסקי וביעדי הצמיחה של החברה". בחברה ציינו כי המשמעות היא ש-120 העובדים בישראל יפוטרו, ויקבלו מענקי פרישה מורחבים מעל הסטנדרט הנהוג בתעשייה. כ-40 עובדים צפויים לעבוד בחברה עד סוף השנה, לטובת הטכנולוגיה שפותחה בתל אביב.   

"ההחלטה לסגור את המשרדים בתל אביב ולהיפרד מהצוות שתרם רבות להצלחה ארוכת השנים של החברה שלנו אינה קלה", מסר ג'ון לאונרד, סגן נשיא חברת אשוריון, "הצוות בסולוטו היה חלק חשוב בצמיחה שלנו ובהצלחה שלנו מאז נרכשה החברה ב-2013".

מנכ"לית סולוטו, מירב אורן, מסרה: "בצער רב נאלצנו היום לבשר לכל אנשי הצוות העובדים עמנו בסולוטו, על החלטתה של אשוריון לסגור את מרכז הפיתוח הישראלי. מדובר באנשים שמאמינים בחברה ובמוצר ויחד נתנו את ליבם ויכולותיהם מדי יום בכדי ליצור את המוצר הטוב ביותר למשתמשים שלנו. לאורך שנים ריכזנו בסולוטו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם, המהווים את חוד החנית של תעשיית הטכנולוגיה בישראל ושמרנו על תרבות יחידה במינה. עבורי באופן אישי, מדובר ברגע קשה במיוחד. אנו מחוייבים לעשות את כל המאמצים על מנת לתמוך ולסייע לכל אחד ואחת למצוא מקום עבודה מעולה שיהנה מהיכולות והכישורים שלהם".

תומר דביר, ממקימי סולוטו, הוסיף "נעצבתי מאד על ההחלטה. הקמנו צוות מקצועי עם תרבות ייחודית שבמשך 14 שנים יצר, השפיע על התעשייה המקומית, על אשוריון ועל מאות מיליוני לקוחות בכל העולם. למרות הכאב אני יודע שאנשי הצוות ייקחו עמם את הכישרון, התרבות והגישה הייחודית לחברות בנות המזל בהן ימשיכו את דרכם".