הגרסה הקלאסית של “רבע לשבע” - גלילי הוופל הפריכים בציפוי שוקולד חלב ובמילוי קרם אגוזים - חוזרת למדפים, עם אותם רכיבים, אבל באופן זמני עם שוקולד לציפוי שמגיע ממפעל שוקולד חיצוני לעלית. מבחינת הטעם שום דבר לא השתנה.
מחיר: 9.90־16.90 שקלים

חטיף השוקולד רבע לשבע (צילום: יחצ)
חטיף השוקולד רבע לשבע (צילום: יחצ)

ד”ר פישר משיק אולטרסול רול־און להגנה גבוהה ומוגברת במיוחד מהשמש. זהו מוצר נוח לשימוש, בדרגת SPF50, שמתאים למבוגרים, לילדים וגם לעוסקים בספורט. הוא נמרח בקלות, לא דביק ולא מכתים.
ניתן להשיג ברשת סופר פארם. לרגל ההשקה במחיר היכרות של  39.90 שקלים (במקום 54.90 שקלים), בתוקף: 21 ליולי ועד ל-10 באוגוסט 2022

אולטרסול רול־און להגנה גבוהה (צילום: יעל האן)
אולטרסול רול־און להגנה גבוהה (צילום: יעל האן)

חברת "איטליאנו אחזקות" משיקה מותג פרטי תחת השם “נטורלה”. המותג יציע מוצרי בריאות בכמה קטגוריות: טבעוני, אורגני, 100% טבעי וללא גלוטן. בין המוצרים: פאי טבעוני ממולא בסויה, מאפה “משה בתיבה” ממולא בנקניקיות גזר, מאפה פילו טבעוני ועוד. דגמנו בורקיטס בטעם גבינה וזיתים שהגיעו קפואים ורק דרשו אפייה - הבצק היה טעים ומאוד פריך, הטעם של הגבינה היה מפתיע לטובה, אם כי המרקם היה מעט בעייתי ונדבק לחך. ניסינו גם את הפאי עם הטופו שהגיע בבצק פריך וקראנצ’י. הטופו היה מתובל היטב, אבל קצת יבש. גם הבצק של פאי השווארמה שניסינו היה טוב והמילוי היה מצוין.
מחיר: 19.90־39.90 שקלים

נטורלה - מותג מוצרי בריאות (צילום: איטליאנו )
נטורלה - מותג מוצרי בריאות (צילום: איטליאנו )

תנובה משיקה את “אירוח־טופו” - טופו מבית “אלטרנטיב” להכנה מהירה עם רטבים. בשלב הראשון הסדרה כוללת שני טעמים אסייתיים: רוטב קרם קוקוס וקארי, ורוטב סצ’ואן. זו סדרה נהדרת, קלה להכנה וטעימה. ניסינו את הטופו בתוספת קרם קוקוס וקארי והוא היה מושלם. המרקם של הטופו היה טוב, וממש מרגישים את פיצוץ הטעמים בפה של הקארי והקוקוס.
מחיר: 11.90־15.90 שקלים

ארוח-טופו (צילום: יח''צ תנובה)
ארוח-טופו (צילום: יח''צ תנובה)

"סוגת" משיקה קמח שמרים כוסמין, שמתאים למאפים מלוחים ומתוקים. פתרון נהדר למי שרוצה לשלב כוסמין בתפריט שלו, בלי להסתבך. השימוש בקמח קל ונוח - רק מוסיפים מים, מתפיחים ואופים.
מחיר: 19.90 שקלים

קמח שמרים כוסמין (צילום: סוגת)
קמח שמרים כוסמין (צילום: סוגת)

המותג “כיף” משיק שקית מילוי ידידותית לסביבה של אל־סבון נוזלי בתכולת 1 ליטר. השקית מגיעה עם פקק למילוי נוח. בכך המותג מצמצם את כמות הפלסטיק ב־70%. המוצר מתאים לכולם, גם לשוחרי איכות הסביבה וגם לכל מי שמשתמש בדיספנסר דקורטיבי לסבון נוזלי וממילא ממלא אותו.
מחיר: 9 שקלים

שקית מילוי ידידותית לסביבה של אל־סבון נוזלי (צילום: טל אזולאי)
שקית מילוי ידידותית לסביבה של אל־סבון נוזלי (צילום: טל אזולאי)

MORAZ צמחי מרפא משיקה את “כפתן ספריי לנעליים” - ספריי מניעתי ואנטי־פטרייתי לנעליים, המסייע בטיפול בזיהומים של כף הרגל והציפורן. הספריי מציע הגנה מפני פטריות וחיידקים שנמצאים בנעליים. הוא מבוסס על תרכובת צמחים וגם מנטרל ריחות רעים. כדאי להקפיד להתיז ממנו כל כמה ימים.
מחיר: 59.90 שקלים

כפתן ספריי לנעליים (צילום: יחצ)
כפתן ספריי לנעליים (צילום: יחצ)

“לנדוור” משיקה מקציף חלב LECHE - מקציף חלב חשמלי ביתי שמאפשר שלוש פעולות במכשיר אחד: הקצפת חלב חמה, הקצפת חלב קרה והכנת משקה מוקצף (שוקו למשל). המכשיר מתאים לשימוש ביתי או למשרד קטן, עושה את העבודה מהר יחסית – תוך כ־4 דקות, והמכל שלו גדול, כך שאפשר להקציף חלב לשתי כוסות לפחות בפעם אחת. הוא מאפשר גם הקצפה של חלב קר, שמשדרג את האמריקנו.
מחיר: 350 שקלים 

מקציף חלב LECHE (צילום: יחצ)
מקציף חלב LECHE (צילום: יחצ)