פגעי מזג האוויר האחרונים, כולל הצפת הטיילת והצורך בקידום הפיכתה של טבריה לעיר תיירות, הובילו את משרד התיירות, באמצעות החברה הממשלתית לתיירות להחליט על השקעה בהיקף של 100 מיליון שקל בעיר. 10 מיליון שקל מסכום זה יושקעו בתכנון, בשיקום ובשינוי פני העיר.

התוכנית כוללת את שיקום אזור המלונות, הטיילת ופיתוח של האזור כולו. החברה הממשלתית לתיירות, בניהול עידן מועלם, כבר קיבלה הזמנות לביצוע עבודות השיקום בעיר. מדובר בפרויקט הלאומי המכונה "קו המים טבריה", שעליו החליטה הממשלה. תקופת הקורונה ועליית מפלס הכנרת החזירו את האזור בכלל ואת טבריה בפרט למפת התיירות עבור הציבור הישראלי.

הפרויקט יתחלק לארבעה שלבים: בשלב הראשון יתבצע שדרוג ושיפוץ מסיבי של טיילת הדקל שניזוקה. בשלב השני ישודרגו המרינה וקו המזחים ויבוצעו עבודות תשתית לפרויקט "טבריום" - מופע מים אור קולי מול חופי הכנרת.

בשלב השלישי יבוצעו עבודות בחוף הצפוני ובחוף הדרומי להסדרת חופי הרחצה ובניית שירותים, מלתחות וסוכות הצלה. בשלב הרביעי והאחרון ייעשה פיתוח משמעותי ברחובות הסמוכים לטיילת ולמלונות כמקובל בערי תיירות בעולם כדי לקדם את העיר כאטרקציה תיירותית.
אזור קו החוף סבל עד היום מהזנחה וממיעוט דרכים נגישות להולכי רגל כדי להגיע לחוף.