פרויקט חשוב: היום (שני) נפתח האקתון ראשון מסוגו בישראל, בנושא דימוי עצמי וקבלת האחר ומשטרתו היא לחשוב ולהוציא אל הפועל מיזם שיתרום תרומה משמעותית לנושא הדימוי העצמי בקרב מתבגרים ומתבגרות. הנושא מקבל משנה תוקף עם יציאת התלמידים לחופש הגדול, אז הילדים הסובלים מחרמות נכנסים לתקופה של בידוד חברתי קשה.

באופן כללי, נושא הדימוי העצמי בקרב מתבגרים, הינו נושא מרכזי המשפיע ומלווה את המשך חייהם של המתבגרים, אולם ההשפעה שלו עשויה להיות קיצונית בתקופת גילאי ההתבגרות. כך למשל, לפי נתוני עמותת Simply you, אנורקסיה היא גורם מספר 1 לתמותת בני נוער בישראל בגילאי 15 צפונה.

כאמור, במסגרת ההאקאתון שיימשך ארבעה ימים (ויגיע לסיומו ביום חמישי) יחשבו 150 המשתתפות שנבחרו, מתבגרות מרחבי הארץ, על פתרונות משמעותיים וישימים לבעיית הדימוי העצמי וקבלת האחר. הפתרונות, ישפטו על ידי צוות שופטים הכולל את השחקנית מיכל צפיר, נציגי מועצת התלמידים הארצית ונציגות מותג הסרת השיער VEET יוזמי הפרויקט החברתי החשוב הזה. הקריטריונים המרכזיים לאורם ייבחר רעיון טוב: בר יישום ובעל השפעה רחבה על הנושא.

את האירוע תנחה המשפיענית קים בן שמעון, ובין המרצות שהוזמנו לשתף ולתת השראה לנערות:
שירה בר, משפיענית רשת, שחושפת בימים אלו, את סיפור האנורקסיה הקשה שלה ברשתות.
אופק ראשון – שעברה את "סיירת החרם", בעקבות המקרה האישי שלה.
מאיה לי לוי – משפיענית, מה שמכונה, "פלאס סייז" , שמובילה את האג'נדה של להתגאות במי שאת איך שאת, ומעלה סרטונים בועטים ביניהם תשובות ליוטיוברים שמכנים בנות שאינן רזות.

מאחורי הפרויקט החשוב עומד מותג הסרת השיער VEET  שבחר לקיים פעילות לקידום אג'נדה ערכית וחשובה למתבגרות על פני פעילות מסחרית. את הפתרון שייבחר מתוך כלל הפתרונות שיעלו בצוותי החשיבה, יוציאו צוות VEET אל הפועל יחד עם צוות הנערות הזוכה.