בעוד המשבר האקלימי מחריף, וגלי חום כבדים הופכים לנורמה החדשה גם במדינות הקרירות באירופה –אי אפשר להתעלם מהנוכחות של הנושא הסביבתי בסדר היום. זה נמצא בכל מקום החל מהרגלי הצריכה שלנו, דרך הבחירה שלנו בפוליטיקאים מסוימים ואפילו, בחיי הדייטים שלנו.  

שלא ידפדפו אתכם: המדריך המלא להישרדות באפליקציית היכרויות

בסקר שערכה Bumble, אפליקציית ההיכרויות שבה הנשים עושות את הצעד הראשון, בקרב אלף רווקות ורווקים בשיתוף מכון ipanel, ניתן לראות כי עבור 75% מהישראלים תחומי עניין משותפים הם גורם המשיכה החשוב ביותר. 

כאשר עבור יותר מאחד מכל שלושה (35%) רווקים בישראל, אמונה פוליטית משותפת היא פרמטר חשוב להתאמה, והמדובר לא רק מתייחס לפוליטיקה, אלא גם למטרות פוליטיות באופן נרחב. 

בחודש האחרון בלבד, מבין אלו שהוסיפו תגיות לביוגרפיה שלהם בפרופיל האפליקציה, מעל 35% בחרו בתגית "סביבתיות".  כך שבישראל, תג "הסביבתיות" הוא התיוג העיקרי אותו מציגים הרווקים והרווקות בפרופיל שלהם – אחרי התגים קהילת הלהט"ב ופמינזם.

באמבל (צילום: יחצ bumble)
באמבל (צילום: יחצ bumble)

אז איך משלבים ערכים משותפים, מודעות לאיכות הסביבה ודייט? 

בחוץ ובטבע: מזג האוויר השמשי מאפשר לבחור פינה ירוקה ונעימה שתאפשר להכיר אחד את השניה בלי הסחות דעת, וגם לחלוק את האהבה לטבע. (רק תזכרו להביא אתכם כלים רב פעמיים ושקית זבל מתכלה).

בברים ומסעדות עם מודעות סביבית: עם התגברות טרנד הטבעונות והצמחונות בערים המרכזיות בישראל, קיימים מקומות רבים שמציעים טיפול בפסולת במסעדה, ובחירת חומרים ידידותיים לסביבה. בחרו לצאת לברים ומסעדות שתואמות לסל הערכים שלכם.

הליכה משותפת או רכיבה על אופניים: במקום לבחור בתחבורה מסורתית, השתמשו באופניים או צעידה לדייט. זה מאפשר הרבה יותר עניין גם במהלכו.

פעילות סביבתית משותפת: למה לא לנצל את הדייט לעשיית טוב? יש לא מעט פעילויות סביבתיות שניתן לבצע כחלק ממנו, ניקיון חופים זו רק אחת מהן. תאמו לוקיישן מעניין ושלבו בו פעילות סביבתית שמתחברת לתפיסת העולם המשותפת שלכם.