בריטני ספירס בדרך לקאמבק שהמעריצים שלה כל כך ייחלו לו, ומקליטה בסתר דואט עם אלטון ג'ון לשירו "Tiny Dancer", כך פורסם במגזין הרכילות האמריקאי "Page Six".

אחרי התקופה הקשה: זה הצעד החדש והמרגש שעשתה בריטני ספירס

כוכבת הפופ, בת ה-40, נפגשה תחת מעטה סודיות עם ג'ון, בן ה-75, באולפן הקלטות בבוורלי הילס בשבוע שעבר כדי ליצור גרסה חדשה לקלאסיקה האהובה שלו משנת 1971. השיר החדש אמור לצאת לאור על ידי חברת "Universal Music" בחודש הבא, זאת על פי מקורות של המגזין.

"זה היה הרעיון של אלטון, ובריטני היא מעריצה ענקית. הם הקליטו רמיקס של 'Tiny Dancer' כדואט מלא - וזה מדהים", סיפרו מקורבים לתעשיית המוזיקה. "בריטני הייתה באולפן בבוורלי הילס בשבוע שעבר עם אלטון לסשן ההקלטה הסודי בפיקוחו של המפיק האובר אנדרו וואט", הוסיפו.

זהי הפעם הראשונה בה ספירס מקליטה חומרים חדשים, לאחר שבנובמבר האחרון שוחררה משליטת אביה. כזכור, כ-13 שנה לאחר שהועברה לאחריות אביה, בסוף השנה שעברה הסתיימה האפוטרופוסות של ג'יימי ספירס על בתו, הזמרת המצליחה בריטני ספירס. האפוטרופוסות בוטלה באופן מיידי על ידי בית המשפט העליון בלוס אנג'לס, לאחר שעורך דינה אמר ש"רשת הביטחון" עבור הזמרת מוכנה והיא יכולה להשתחרר משליטת אביה.