מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4

מולד הירח באריה יביא עמו התחזקות אנרגטית, הנוכחות שלכם בולטת, ויש לכם שמחת חיים. אלה ימים טובים לרומנטיקה, גם עבור הפנויים וגם למי שמצוי במערכת יחסים. זהו זמן טוב להנאות ולהצלחות.

ימים טובים השבוע: שישי־שבת, אחרי מולד הירח. שלישי עד חמישי צפויים להיות רגישים במערכות יחסים. 

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5

מרס ואורנוס במזלכם גורמים לחוסר שקט ולעצבנות. מולד הירח באריה יפתח חודש של קונפליקטים פנימיים בבית ובקרב המשפחה. תצטרכו לשמור על האנרגיה שלכם, ולא לצאת מאיזון. ייתכנו דרמות ומאבקים.

שישי־שבת יהיו מאתגרים בבית ובקרב המשפחה, אתם חסרי שקט אך לא יכולים לפעול. ראשון־שני יהיו טובים לפעול למען עצמכם; שלישי עד חמישי צפויים להיות רגישים ביחסים בסביבת העבודה. מחמישי בצהריים צפויים אינטנסיביות וחוסר שקט במערכות יחסים.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6

מולד הירח באריה יחזק את נוכחותכם בסביבתכם הקרובה ותהיו דומיננטיים ומשפיעים. סמכותכם מורגשת אף שקשה לכם ליישם את כל הרעיונות ואת כל הרצונות שלכם. היו סבלנים.

התרחבות יכולה להיות בתחום הכלכלי, אם תכלכלו נכון את צעדיכם. שלישי עד חמישי צפויים להיות רגישים בתחום הרומנטי. מחמישי בצהריים צפויה אינטנסיביות בעבודה.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7

ונוס במזלכם מחזק את הקסם והרגישות ומביא את מערכות היחסים לקדמת הבמה. מולד הירח באריה פותח חודש של אפשרויות כלכליות, אם תפעלו נכון ותהיו סבלנים.

בשישי–שבת צפוי עיסוק בענייני כספים שמגיעים לכם, נדרשת סבלנות כדי להגיע לשפע; שלישי עד חמישי צפויים להיות רגישים ביחסים בבית ובקרב המשפחה; מחמישי בצהריים צפויה אינטנסיביות רגשית.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8

מולד הירח במזלכם פותח חודש חשוב להתחזקות ולהגשמה שלכם. תידרשו להכריע ולקבל החלטות חשובות וקריטיות שקשורות גם למערכות יחסים וגם לקריירה ולהגשמה שלכם. אתם עקשנים ונצמדים למוכר, שחררו שליטה ואת מה שכבר לא נכון עבורכם.

בשישי־שבת תוכלו להתחזק אם תוותרו על המאבק הפנימי. שלישי עד חמישי צפויים להיות רגישים ביחסים עם הסביבה הקרובה. מחמישי בצהריים צפויה אינטנסיביות רגשית בבית ובקרב המשפחה.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9

התמודדות שיש לכם בעבודה או בתחום הבריאות תופסת תאוצה ונדרש מכם לוותר על המאבק הפנימי. מולד הירח באריה פותח חודש אינטנסיבי של חוסר שקט פנימי וקושי לפעול ולדחוף עניינים קדימה. היו סבלנים והרפו.

בשישי־שבת צפויים אינטנסיביות רגשית, עומס ותחושת מאבק פנימי. הירח במזלכם בראשון־שני יגרום לרגישות גבוהה. שלישי עד חמישי צפויים להיות רגישים מבחינה כלכלית; מחמישי בצהריים צפויה אינטנסיביות רגשית בסביבה הקרובה.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10

מולד הירח באריה יגביר את השפעתכם. בתחום הרומנטי נדרשים חשבון נפש ולקיחת אחריות, כמו כן יש אפשרות להיווצרות קשר חשוב. בשישי־שבת עשויים להתרחש אירועים חברתיים משמעותיים.

בראשון־שני יהיו לכם מחשבות טורדניות, תנו להן לחלוף. הירח במזלכם בשלישי עד חמישי יגביר את הרגישות ביחסים. מחמישי בצהריים צפויה רגישות בתחום הכלכלי, הקשיבו לאינטואיציות שלכם, ואם יש לכם תחושה שדבר מה לא אמין, אז שחררו ואל תיקחו סיכון.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11 

מולד הירח באריה פותח חודש אינטנסיבי בענייני יחסים, משפחה וקריירה. זה זמן מה אתם חשים צורך בשינוי מהותי, אך חשים שהמציאות מגבילה ומקשה עליכם. כדאי ללמוד לשחרר את מה שלא עובד יותר. צפויים פרידות, חיבורים חדשים, שינויים בקריירה וכיוצא באלה.

שישי־שבת צפויים להיות מאתגרים בקריירה; ראשון־שני צפויים להיות רגישים מבחינה חברתית; בשלישי עד חמישי תחושו קושי בקבלת החלטות. מחמישי בצהריים הירח ייכנס למזלכם ויגביר את האינטנסיביות הרגשית.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12

מולד הירח באריה יחזק אתכם, אך זה לא יקרה בלי מאבקים. זהו זמן טוב לנסיעות מעבר לים. ייתכנו קשיים להוציא תוכניות לפועל, בעיקר בעבודה. מגבלות בסביבה הקרובה יקשו על זרימה, ועם זאת ייפתחו בפניכם אפשרויות.

שישי־שבת צפויים להיות מחזקים ואופטימיים, אם רק תדעו לנטרל את המגבלות; בראשון־שני צפויה בירוקרטיה שקשורה לקריירה. מחמישי בצהריים צפויים אינטנסיביות רגשית וכובד.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1

מערכות יחסים זוגיות ומשפחתיות מעסיקות אתכם. מולד הירח באריה פותח חודש אינטנסיבי בענייני יחסים אינטימיים וגם בתחום הכלכלי. אתם חווים התמודדות עם רגשות עמוקים ומאבקים פנימיים. ייתכנו דרמות רגשיות והחלטות משמעותיות.

שישי־שבת צפויים להיות מאתגרים ואינטנסיביים רגשית; שלישי עד חמישי צפויים להיות רגישים ביחסים בקריירה. מחמישי בצהריים תיתכן רגישות מבחינה חברתית.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2

מולד הירח פותח חודש דרמטי בזוגיות וביחסים, שמשפיע גם על הבית ועל המשפחה וכן על תחושת הביטחון שלכם. זה זמן מה אתם מנהלים מאבק פנימי וחיצוני, שמגיע עתה לשיאו עדי כדי תחושה של רעידת אדמה. עליכם לשחרר את השליטה ולאפשר לתהליך לקרות, גם במחיר פירוק הקיים ובניית חדש.

שישי־שבת צפויים להיות מאתגרים ביחסים ובזוגיות. מחמישי בצהריים צפויה אינטנסיביות רגשית בקריירה.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3

מולד הירח באריה פותח חודש דרמטי בעבודה ובתחום הבריאות. היצירתיות שלכם גוברת, ואתם חשים צורך לבטא את עצמכם אך נתקלים במאבק ובמגבלות. לא הכל זורם בקלות ותזדקקו לסבלנות, בעיקר בכל הנוגע לתקשורת בעבודה.

שישי־שבת צפויים להיות מאתגרים בעבודה; ראשון־שני צפויים להיות מטרידים ביחסים; מחמישי בצהריים האינטנסיביות הרגשית צפויה להתגבר.