מאז ומתמיד ארוחות בוקר בבית מלון היו הפנטזיה האולטימטיבית של הקהל הישראלי. משהו בשפע, במנות האינסופיות, בתחושה של החופש - פשוט עושה לנו את זה. אבל לילה במלון הוא לא דבר שרובנו יכולים להרשות לעצמנו יותר מפעם או פעמיים בשנה, ובגלל זה בתי המלון מאפשרים לבוא ולהתפנק בשטח המלון במחיר סביר יחסית. מעין חופשת יום תקראו לזה. וזה בדיוק מה שעשיתי! 
הייתי כל כך זקוקה לחופש, להפסקה קצרה מכל עומס העבודה, אבל לצערי לא יכולתי לנסוע לכמה ימים. חיפשתי חופש פה ליד, אומנם ממוקד וקצר, אבל עדיין כזה שמספק הפוגה של שפיות. ומצאתי. 

מיני-חופשה

לפני כחודשיים השיקו בקרלטון ארוחת בוקר חדשה שפתוחה גם לקהל הרחב. ארוחות בוקר זה נחמד ומפנק, אבל רציתי להתנתק לכל היום ולא לאכול ולברוח. תארו לכם כמה שמחתי שהם השיקו במקביל חבילת ספא ובר מדליק שצופה לחוף. מיד לקחתי איתי חברה טובה שזקוקה להפוגה הזו בדיוק כמוני, שמנו את הטלפונים על השתק, וצללנו ליום של כיף עם אלכוהול ואוכל טוב.
התחלנו בארוחת בוקר. קודם כל - תגיעו רעבים. לי לוקח זמן להתניע בבוקר, אז לפעמים קשה לי עם כל השפע, ופה הוא בהחלט מורגש. הארוחה מוגשת בחלל שצופה אל הים, כשבמרכזו בר סלטים, פינת אומלטים עם מלא תוספות, עמדות גדושות בגבינות וממרחים, מאפים וסוגים נוספים של ביצים, בורקסים ופשטידות, שולחן מלא לחמים, קרואסונים, מתוקים, ובקיצור השולחן הכי אהוב עליי, כי כולו פחמימה אחת גדולה, עמדת בריאות עם יוגורטים, גרנולה, שקדים ופירות ומקרר מגניב עם יין מבעבע, דגים כבושים, קוויאר מקומי ובצלים - כך שכל מה שאתם צריכים זה חמאה טובה, טוסטים חמים ונוף בשביל לשכוח בכלל שמחכה לכם עבודה. הדבר היחיד שקצת ביאס אותנו הייתה עמדת הסלטים, שאומנם הייתה מאוד גדולה, אבל היות שבהרבה מלונות נמנעים מסלטים מוכנים, אלא מעדיפים קערות עם ירקות חתוכים, כך שאתם מרכיבים לבד את הסלט - לנו היה חסר גם סלטים מוכנים. אל דאגה, זה לא מנע מאיתנו להרכיב ארוחה למופת, שהתחילה בטוסטים משוחים בחמאה רכה, אומלטים עם מלא דברים טובים, גבינות שמנמנות מכל הסוגים וסלט ענקי, וכמובן קפה ומתוקים, וכל זה ברגוע, בלי לחץ אל מול הים.

אבל חכו, אמרנו יום כיף, לא?

הדיל של קרלטון כולל ארוחת בוקר מושחתת וממשיך לטיפול בספא, שהיה מדהים ופירק אותנו לחלוטין, ומסתיים בבריכה ובסאונה. בבריכה ממשיכים עם הפינוקים: צלחת מושלמת של פירות וקוקטייל, מים צלולים ומוזיקת רקע, שמשכיחה מאיתנו את כל הצרות שבעולם.
כשהאוויר מעט מתקרר ואוטוטו אמורה להיות שקיעה, עשינו מקלחת מהירה ומרעננת בבריכה ועברנו אל הפינאלה, אל "אספרנטו" - הבר של קרלטון שממוקם מעבר לטיילת, על הים ממש, ויש לו את הנוף הכי מושלם בעיר.
"אספרנטו" מספק את חוויית הבילוי על הים, רק בלי החול. התפריט: חלבי עם דגים, עם מנות כמו סשימי דג על קרם פרש, לביבות זוקיני, שיפודי דגים, כריך דגים ועוד, לצד כמה ראשונות וכמובן דרינקים - כי אם אני כבר מול השקיעה, אז חייבים איזה קוקטייל או כוס יין.
זהו, וככה נגמר לו יום בילוי תל אביבי לשתי תל אביביות שהיו צריכות הפוגה מהכאוס, וזה היה שווה כל רגע.
הדיל של קרלטון כולל ארוחת בוקר, בריכה ועיסוי, חדר כושר וג'קוזי במחיר של 490 שקל לאדם. הוא לא כולל פינוקים בבריכה וכמובן את "אספרנטו". ההמלצה החמה שלי - קחו לכם אפילו חצי יום של הפוגה, שימו טלפונים בצד, ותרו על הסלפי לאינסטגרם (טוב, אולי תעלו אחת וזהו) ושחררו את עצמכם לקצת שקט.


מלון קרלטון - אליעזר פרי 10, תל אביב