משתמשים ויראליים במדיה החברתית TikTok, התאימו את תנועות השפתיים שלהם לקולותיהם של דיירי בית האח הגדול. אי אפשר להתעלם מגודל ההצלחה המסחררת של הסאונדים הללו, שהתחילו כריבים שהעלו לכולנו את העצבים והפכו לטרנד משעשע ברשת.

ממשיכה להסתבך: דיאן מ"האח הגדול" בהערה גזענית לליה

כמה מכם עוקבים אדוקים של "האח הגדול"? מי שמספיק בקיא בפרטים, בוודאי כבר מכיר את הוויכוחים והריבים בין המתמודדים הוותיקים שגרים בבית. אבל האם כבר נתקלתם בתופעת הרשת המשעשעת, כשמשתמשים רבים ומוכרים מחקים את כוכבי התוכנית באמצעות סאונד שנשמע ברקע?

גבאי בחיקוי משעשע של טליה ובר (צילום: מתוך טיקטוק)

אחד מהחשבונות הוויראלים ביותר ברשת בישראל, שייך לעדן דניאל גבאי. באמצעות פאות, איפור ובגדים הוא מצליח להתאים את עצמו לקולותיהם של דייר האח הגדול ושובר את הרשת בכל פעם מחדש. צפו בוויכוח הוויראלי שהתנהל על שפת הבריכה בין בר לטליה - בגרסת הליפ סינק. בהמשך הסרטון, גבאי התאים את תנועות השפתיים שלו באופן מרשים למריבה על מי יעשן קודם, שהייתה בפינת העישון שבתוך בית האח הגדול, בין נתנאל לטליה, ובין טליה לבר ודיאן. אי אפשר שלא להתגלגל מצחוק מכישוריו של כוכב ה-TikTok, שמחקה בשאר הזמן את אביבית בר זוהר, נועה קירל ומפורסמים נוספים.

למרות שמשפחתו הכריזה על נתק - קאזם קיבל מכתב מאימו ונשבר בבכי

את המריבה הוויראלית הבאה מאחת מישיבות התקציב המוקדמות יותר של העונה, הציג רועי עוז-פרבשטיין, האח הגדול בכבודו ובעצמו, לדיירי הבית במסגרת משימת ה"פייק" שהייתה בשבוע שעבר. הוויכוח זכה למיליוני ליפ סינקים ברחבי המדיות החברתיות ומפורסמים רבים ביצעו את הגרסה שלהם לסאונד הקורע מצחוק.

"אני גם יכולה לדבר ככה", הסאונד עם הכי הרבה שיתופים בטיקטוק (צילום: מתוך טיקטוק)
ואיך אפשר לפספס את האודישן של האחיות שכבר מזמן הפכו לאייקון שסחרר את הרשת עם הסינגל "Bi*ch Wanna Ride" - אילנה ודיאנה, בגרסת הליפ סינק של גבאי.
ביצ' וואנה רייד - האודישן של אילנה ודיאנה בגרסת הטיקטוק (צילום: מתוך טיקטוק)