גל של אירועים פליליים שטף אתמול את פתח תקווה. אמש הושלך רימון הלם לעבר רכב סמוך לצומת סגולה בעיר. נזכיר כי רק יממה קודם לכן הונח רימון הלם בתוך אדנית בכניסה לבניין מגורים ברחוב ירקונים. ככל הנראה יש קשר בין המקרים. 

ביום שני עם זיהוי הרימון באדנית הגיע למקום חבלן משטרה, שאסף ופירק את הרימון בשטח פתוח באזור כפר הבפטיסטים. במקרה האחרון השליכו החשודים את הרימון לעבר הרכב ששייך להורים של אדם המתגורר בבניין בו נמצא הרימון הראשון.

רק במזל לא נגרם נזק וכוחות משטרה גדולים הגיעו למקום פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע. בשלב זה עוד אין חשודים.

זמן קצר לאחר מכן, בוצע ירי מתמשך ומסיבי לעבר בניין מגורים בשכונת הדר גנים. הירי כוון ככל הנראה לקומה ספציפית בבניין ברחוב הענבל. את היירי ביצעו ככל הנראה שני אנשים שהגיעו רכובים על גבי  אופנוע T-מקס. לאחר שעצרו מול אחד הבניינים, הם ביצעו ירי של כ-17 כדורים לעבר המקום ואף השליכו רימון הלם. יושבי הבית, ששהו באותו הזמן במרפסת, מיהרו פנימה ובכך נמנעה פגיעה בנפש. 

בהמשך דווח על תיק גדול שנמצא בתחנה המרכזית בעיר, אולם שם הסתיים האירוע ללא כלום לאחר בדיקת חבלן. את הערב כוחות הביטחון סיימו בטיפול בגניבת רכב לאחר ששני גנבים הגיעו לרחוב משה סנה בשכונת אם המושבות ונתקלו בכוח משטרה שדלק אחריהם.

בשלב מסוים אחד הגנבים נמלט רגלית מהרכב ונעלם בחשיכה. החשוד השני נלכד. מדובר בתושב שטחים שהובא לחקירה בתחנה ובסיומה נכלא להמשך חקירה. הבוקר הוא יובא לבית משפט השלום בפתח תקווה, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.