במדריך הבא כתבתי מה תוכלו לעשות, כדי לשמור על התשוקה בוערת, וכל הכיף זה שתוכלו להתחיל כבר עכשיו ממש אחרי קריאת המדריך. עשיתי לכם חשק? בואו נצא לדרך!

בתחילת הקשר יש פרפרים והתרגשות של הכרות, אבל כשנמצאים בזוגיות כמה שנים, ואפילו אחרי פחות משנה, משהו בהתרגשות הזאת נרגע והיא מתחלפת בשגרה יומיומית, שלעיתים משעממת וחסרת תשוקה. בשלב הזה מגלים שקשר זוגי, אינטימיות זוגית ומיניות אלו דברים שצריך לעבוד עליהם ביחד, לדאוג להם, לטפח אותם ולהשקיע בהם. התשוקה לא סתם מתוארת כמו אש, אש יכולה להיות עוצמתית ומחממת, אבל אם עובר זמן ולא מוסיפים עצים למדורה, היא דועכת מעצמה. 

גם בזוגיות: 10 סיבות למה את צריכה להתחיל לאונן, עוד היום!

אז אם הבנתם שצריך להוסיף עצים למדורת האהבה שלכם ואתם קוראים את השורות הללו, מצבכם טוב! בדיוק עבורכם כתבתי את המדריך הבא, שיכניס למערכת היחסים שלכם שוב את התשוקה והאש והכיף והג'וס והגרררר.

מוכנים להדלק מחדש? בואו נצא לדרך!


לא מוותרים על זמן זוגי

יש לכם כבר ילדים? אתם בעבודה מלא שעות ולא משנה מתי אתם יוצאים הבוס/ית עושים פרצוף? לא משנה כמה החיים שלכם עמוסים – אל תוותרו על זמן זוגי! לא! לראות טלויזיה יחד זה ממש לא זמן זוגי. זה יכול להיות דייט שבועי שתחוו חוויה משותפת ביחד, סופ"ש רק לשניכם אחת לכמה זמן, נסיעה רומנטית לחו"ל... וגם לא חייבים לעשות דברים גרנדיוזיים, אפשר להקדיש שעה בשבוע, שעה שהיא רק שלכם, בלי ניידים, בלי ילדים, בלי הסחות דעת – רק שניכם ותקשורת מקרבת. תסתכלו אחד לשנייה בעיניים ותשאלו "איך עבר עליך היום?", "מה ריגש אותך השבוע?", "כמה פעמים חשבת על הגוף שלי?".

לא מוותרים על זמן זוגי (צילום: ingimage ASAP)
לא מוותרים על זמן זוגי (צילום: ingimage ASAP)

טיזינג

תתגרו אחד בשנייה (בקטע טוב!). זה יכול להיות וואטס אפ עם תמונת עירום באמצע יום עבודה, או סקסטינג מפתיע, לחישה באוזן באמצע שהוא / היא מבשלים... תהיו שובבים, תעוררו סקרנות ורצון להיות יחד בעזרת המשפטים, תתגרו, תפתיעו, תרגשו!

תהיו רומנטיים

פרחים ושוקולדים סתם ביום חול, כרטיסים להופעה בהפתעה, נרות וארוחת ערב שמחכים בבית אחרי יום עבודה ארוך או וולט מהמסעדה האהובה עליכם... תחשבו איזה דברים עשיתם בתחילת הקשר ותשחזרו אותם, תתרפקו בעיקר על זיכרונות מתוקים שעשו לכם טוב ומצחיק. זה שעברתם את "ירח הדבש" לא אומר שצריך להפסיק עם הרומנטיקה. כן, אפשר גם להיות קיטשיים.

תרימו!

תרימו ותפרגנו אחד לשנייה. "הספגטי שהכנת יצא מעולה", "השמלה שלבשת היום נראת עליך פגז", "ראיתי איך הכנת את הילדים בבוקר, שאפו!", "ממש עזרת לי היום עם הפנצ'ר הזה, איזה מדהים שיש לי אותך", "כל כך נעים לי להסתכל עליך, כמה יפות העיניים שלך". מילים טובות לא עולות כסף, אבל שוות זהב!

 מילים טובות לא עולות כסף, אבל שוות זהב! (צילום: אינגאימג)
מילים טובות לא עולות כסף, אבל שוות זהב! (צילום: אינגאימג)

אם אין אני לי מי לי: כך תשמרי ותטפחי את האנרגיה המינית שלך

אלוהים (או אלוהימא) נמצא בפרטים הקטנים

מחוות רומנטיות מושקעות זה נחמד וטוב מידי פעם, אבל מאחר ודווקא הדברים הקטנים הם אלה שמרכיבים את היום יום שלנו, לא חייבים לעשות כל הזמן מחוות גרנדיוזיות ומושקעות או להוציא הוצאות כספיות על דברים שיעלו אבק אח"כ בבית. את האהבה אפשר פשוט להראות בדברים הקטנים – הקפה של הבוקר, פתק קטן שמחכה על המראה, נשיקת לילה טוב, נשיקת בוקר טוב, חיבוק, מילה טובה או שוקולד קטן שמחכה על הכרית.

להיות שם בשבילו / בשבילה

היא / הוא מתלוננים: "את/ה לא רואה אותי" מה זה אומר לראות אחד את השנייה – תקשיבו לחוויות שקרו להם במהלך היום (לא חייבים מיד להביע דעה!), תתמכו אחד בשנייה ריגשית, תחבקו בבוקר לפני שיוצאים לעבודה ובערב כשנפגשים שוב בבית, תתנשקו נשיקות עמוקות, אירוטיות פתאום ככה במסדרון הבית. כן, כן כאלה עם לשון! תכילו את הפגיעות זה של זו, תראו אמפטיה כלפי סיטואציות שהאחר חווה, תעזרו – תהיו שם כשהצד השני צריך אתכם, זה מייצר ביטחון בקשר. ככה בונים אינטימיות זוגית טובה ויציבה שמעוררת תשוקה.

תקנו תחתונים סקסיים

לא, זה לא מותרות! הלבשה תחתונה סקסית זה מוצר צריכה בסיסי וחיוני. אז או שניסיתם פעם ועכשיו כש"הזדקנתם" אתם חושבים שזה כבר לא מתאים (וטועים!), או שבחיים לא ניסיתם וחושבים שבן / בת הזוג יחשבו שנפלתם על הראש – אז ממש לא! זה מכניס רוח חדשה לחדר השינה!  זה לא באמת משנה מה הסיבה, אני ממליצה בחום לקנות הלבשה תחתונה סקסית (גם אם אתה גבר!) ולגרות את החצי השני – זה עובד כמו קסם! מילה שלי.

צעצועים זה לא רק משחק ילדים

צעצוע סקסי זוגי כבר יש לכם? אם לא, זה הזמן לקנות! ואם כבר יש לכם תתחדשו באחד חדש ומטריף ויפה שעה אחת קודם, כי אין כמו צעצוע כיפי לגיוון והגברת עוצמת העונג בחדר המיטות שלכם.

אביזרי מין (צילום: אינג'אימג')
אביזרי מין (צילום: אינג'אימג')

צעצועים סקסיים זוגיים תוכלו למצוא כאן

עכשיו תסתכלו על כל ההצעות ותבחרו מה אתם עושים עוד היום!


❤ תזכרו שהכל הדדי. זוגיות עובדת לשני הצדדים, ואיך אומרים – איט טייקס טו טו טנגו. אז הדדיות זה שם המשחק.


❤ תזכרו שזוגיות זה מרתון למרחקים ארוכים ולא ריצת ספרינט. זוגיות אירוטית ומלאת תשוקה זה לא שגר ושכח אלא החיים עצמם וכדי שהם יניבו פרי צריך לטפח אותם ולהשקיע בהם לנצח.


❤ תזכרו שחיים רק פעם אחת. אז נכון שיש ילדים ועבודה וסידורים וניקיונות ומשכנתא ו... ו... ו... אז מה! יום אחד, כשתהיו בני ובנות 120 בע"ה, ותסתכלו אחורה על החיים שלכם, לא באמת ישנה כמה הבית שלכם היה נקי, מה כן יהיה חשוב? עונג, אושר, אהבה עצמית, הגשמה עצמית. תחשבו על זה! 


יום אחד, כשתהיו בני ובנות 120 בע"ה, ותסתכלו אחורה על החיים שלכם, 

לא באמת ישנה כמה הבית שלכם היה נקי, 

מה כן יהיה חשוב? 

עונג, אושר, אהבה עצמית, הגשמה עצמית. 

תחשבו על זה!

❤ אל תתחילו מחר, תתחילו עכשיו! זה מתחיל מהבוקר כשקמים, ליטופים, חיוכים, התכרבלות, להכין לו / לה קפה, להפרד באהבה ליום עבודה, להסתמס במשך היום, לשבת ולדבר בסוף היום (במקום לבהות בטלוויזיה! לא זה לא זמן זוגי לבהות בטלוויזיה גם אם אתם ביחד) ואהבה אהבה אהבה – סיפוק, עונג, פינוקים.

❤ תשאלו את עצמכם "מה אני יכול/ה לעשות?" במקום "מה הצד השני יכול לעשות?" זוכרים שאמרתי שהכל הדדי? תתחילו עם מה שאתם יכולים לעשות ותראו שהצד השני יחקה אתכם.מה שתעשו עבור בני זוגכם יחזור אליכם ומה שלא תעשו לא יקרה. אז אם אתם מרגישים שאהבה כבויה, שהזוגיות משעממת ושצריך לתבל אותה זה הזמן לעשות את זה, ויפה שעה אחת קודם!

אהבה, עונג, תשוקה, סיפוק, מיניות – זה כל הסיפור!

אהבתם את המדריך? תשלחו אותו לחצי השני ותעופו על הזוגיות שלכם ביחד!

מאחלת שתהנו מהצד הפראי שלכם על מלא,
שלכם

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. בואו לקבוצת הפייסבוק שלי מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.