"אני חייבת להצליח וצריכה כל תרומה. יש לי זכות לחיות בכבוד וללא כאבים", מבקשת אסתר מור מקדשי (29), שחלתה בסוג של סרטן נדיר, וזקוקה לסיוע במימון טיפול חדשני ויקר. גיוס ההמונים שהיא יזמה אמור להסתיים בעוד כשבועיים, ובסיומם היא מקווה לגייס את הסכום הנדרש.
מור מקדשי כבר גייסה כמחצית מהסכום הנדרש (כרבע מיליון שקל), והיא יוצאת בפנייה נרגשת להשלים את מלוא הסכום, כדי שתוכל לזכות בטיפול החדשני ומציל החיים.

"מכיוון שהמחלה מתנהגת באופן שונה מהמוכר, הרופאים לא מבטיחים שטיפולי הכימותרפיה יעזרו לי. לחילופין, קיים טיפול היפרתרמיה ועירוי ויטמין סי - שניהם נתמכים מחקרית ומראים אצלי שיפור במדדים, אך מדובר בטיפולים פרטיים מחוץ לסל", היא סיפרה עוד - "עליי להשלים שלושה חודשי טיפול רציפים, ולשם כך אני צריכה עזרה כספית, והחלטתי לנסות לגייס בעצמי את הכסף הנדרש".

לפני מספר שנים, רגע אחרי סיום לימודי תואר ראשון באוניברסיטת בר־אילן, כמצטיינת רקטור, החלה מור מקדשי לסבול מכאבים תכופים בחלקי הגוף השונים, עיוות בפנים והתעלפויות, שהובילו לסדרת בדיקות, ובסופן התגלה אצלה סרטן גרורתי ואלים, והחיים התהפכו עבורה. "מדובר בשילוב של מתן ויטמינים ביחד עם טיפולים היפרתרמיים ושילובים נוספים. הבעיה בטיפול הזה שהוא די ארוך ויקר", היא הסבירה.

לתרומות עבור אסתר