לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. מועמדים רבים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין בכנסת ה-25. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: טל קדמי.

טל קדמי, מתמודד לרשימת הליכוד בכנסת במחוז מישור החוף

מי אני?

טל קדמי, עו"ד (ליטיגטור), נשוי + 2, תושב רעננה. פעיל חברתי ופעיל ליכוד.

למה לבחור בי?

"כי הציבור הליכודי צמא לא רק לחזור לשלטון, אלא גם לשינוי, בין השאר במערכת המשפט ובתקשורת. לצורך כך דרושים לוחמים אמיתיים, ולא מחממי כסאות, או כמו שאני נוהג לומר: כל אחד יכול ללבוש חליפה, לא כל אחד יודע מה לעשות איתה". 

"לא תמצאו יותר לוחמני ממני, והוכחתי זאת, בין השאר, כשהובלתי בשנה האחרונה את ההפגנות נגד הממשלה בעירי (שהיא גם עירו של בנט, רעננה) וכן את המחאה החברתית נגד התכנון הפוגעני של המטרו. התקשורת כבר הכתירה את המחאה הזו כ'הכי רועשת ואפקטיבית' בכל גוש דן, והיא זוכה להצלחה, אף שאנו עומדים מול שניים מהגופים הכי חזקים במשק הישראלי (נת"ע והוועדה לתשתיות לאומיות).

"ואם חברת כנסת יריבה טרחה להקדיש לי נאום במליאה ושלל כתבות, בטענה שאני מנעתי מישראל ביתנו תקציבי עתק של 166 מיליארד ש"ח, תארו לכם מה אוכל לעשות לטובת הציבור כחבר כנסת".

פרט אחד שלא ידעתם עלי

אני גם מוזיקאי, וככזה גם חיברתי את רוב השירים והססמאות של המחאות, בהן אני נוטל חלק.