אם אגיד לכם שלאורה פרגוליצי כבשה אתמול את הבמה ברעננה אני משערת שלא ממש תבינו על מי אני מדברת, אבל אם אספר לכם ש-LP גרמה לאלפי אנשים להדחק ולהזיע ולשיר בקול רם,  אני משערת שתתלהבו כמוני. לאורה הידועה יותר בשם הבמה שלה LP עלתה אתמול, אחרי ציפיות ודחיות רבות אל הבמה באמפי  רעננה וכבשה את הקהל בדיוק כמו שציפינו.

מלך הרומנטיקה בדרך חזרה לישראל: פול אנקה יופיע בקיסריה

באיחור שולי ממש ואחרי הופעת חימום של מעיין ליניק, הנסיכה העולה של הסול העברי, עלתה LP לבמה לזעקות השמחה של אלפי מעריצים (עם נוכחות מורגשת של המין הנשי) ובלי יותר מידי הקדמות התחילה לשיר ולהרקיד את כולם.

LP בהופעתה באמפי רעננה (צילום: דניאל אהרוני)
LP בהופעתה באמפי רעננה (צילום: דניאל אהרוני)

בין לבין היא ניסתה את מזלה בכמה משפטים בעברית, נתנה חיבוקים לקהל, הגיבה לשלטים שכתבו לה ולהצעות הנישואין שהופרחו לעברה וכנראה ששכחו לעדכן אותה שהיא נמצאת ברעננה כי היא לא הפסיקה לומר כמה כיף להיות בתל אביב – העיר הכי סקסית שיש, אבל המקומיים לקחו את זה באיזי.

במשך כמעט שעתיים ועם סאונד מעולה, שמכניס את ההופעות בגני התערוכה לכיס הקטן, נתנה LP שואו מטורף, כמעט ללא הפוגות ששילב בין השירים המוכרים שלה לשירים מהאלבום האחרון עם סיומת כמובן של השיר הכי מפורסם שלה מ-2016 Lost On You.

הווקאליות המדהימה של LP בשילוב הסאונד המעולה הוכיחו כמה אין הרבה זמרות וזמרים שיכולים באמת להחזיק הופעה כמו שצריך, בלי עזרים טכניים ופירוטכניקה. הקול המדהים שלה הגיע לכל פינה והליווי המוזיקלי היה שם רק ברקע - הבחורה הזו לא צריכה אף אחד לצידה – היא שואו בפני עצמה וראו שהיא נהנית מכל רגע.

אבל כמו בישראל, כמעט ואין מצב להופעות בלי תקלות ופה המעריצים שלא קנו כרטיסים ל-VIP לא קיבלו את האופציה לראות את LP כי לא היו מסכים! לא ממש מובן, כי חלק מההופעה הוא לראות את הזמר האהוב עליך ולא רק לשמוע אותו. חוץ מזה, אנשים שקנו כרטיסים לדשא לא הורשו להכניס שום שמיכה או פיסת בד לשבת עליה - דבר מגוחך ומעצבן שגרם לאנשים כמוני, לזרוק שמיכת ישיבה לפח וזאת בלי להסביר יותר מידי וגם אין באמת סיבה מוצדקת להכריח אנשים לשבת על דשא רטוב.

אבל ההופעה הייתה מושלמת ולכן נסיים בטעם טוב ונאמר: LP תגיעי שוב! 

מעריצים עם שלטים בהופעתה של LP ברעננה (צילום: דניאל אהרוני)
מעריצים עם שלטים בהופעתה של LP ברעננה (צילום: דניאל אהרוני)