טאג' מאהל: הכירו את מזגן האוהלים הראשון בישראל של אלקטרה Electra Camping. מדובר במזגן נייד המותאם לטיולי שטח, כולל תאורה להארת האוהל ושתי יציאות USB לטעינת טלפונים. המזגן החדשני נועד להוות פתרון לטיולי שטח בימי הקיץ החמים, כאשר אין מקור חשמל זמין בסביבה. למזגן שני מצבים עיקריים, קירור ואוורור, הוא בעל שתי מהירויות מפוח והוא קטן ממדים - מה שהופך אותו קל לנשיאה. הוא מתאים לשימוש רציף של 4־6 שעות. המחיר: 3,290 שקל. ניתן לרכוש אותו באתר הרשמי של אלקטרה מערכות אקלים ואנרגיה או דרך הספקים המורשים.

אלקטרה קמפינג (צילום: באדיבות אלקטרה מערכות)
אלקטרה קמפינג (צילום: באדיבות אלקטרה מערכות)

על התקרה: המותג Sirius Living הופך את עונת הקיץ הלוהטת לקרירה ולנעימה בתוך הבית באמצעות מאוורר תקרה מעוצב וחכם, שבו רמקול בלוטות' מובנה ועוצמתי הנשלט באפליקציה, תאורת LED עם צבעים משתנים ליצירת האווירה הרצויה וכנפיים שקופות ונסתרות. המנוע שקט במיוחד וחסכוני באנרגיה, ואפשר לשלוט באופן מלא בפונקציות גם באמצעות שלט רחוק. המחיר: 1,690 שקל. ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן סיריוס אלקטרוניקה.

מאוורר תקרה חכם (צילום: יחצ)
מאוורר תקרה חכם (צילום: יחצ)

הולך אחריך: קבוצת אוהב ציון מציעה את מותג המזגנים הניידים של Suzuki Energy, מזגנים אמינים בעלי 1 כ"ס בדירוג אנרגנטי A. המזגן בעל גלגלים, כך שניתן לניידו מחדר לחדר בקלות. פעולתו שקטה ויש לו אפשרות כיבוי אוטומטי. ניתן להשתמש בו גם באמצעות שלט ידידותי והוא קל לתפעול. הוא בעל תצוגה דיגיטלית, חסכוני בחשמל וידידותי לסביבה. יש בו אפשרות גם לפליטת אוויר חם בתקופת החורף. המחיר: 1,590 שקל. ניתן להשיג ברשת סיטי שופ ובחנויות המובחרות.

מזגן נייד של סוזוקי (צילום: יחצ)
מזגן נייד של סוזוקי (צילום: יחצ)

כמו פעם: Normande משיקה קולקציית מאווררים חדשה בגדלים ובעוצמות משתנים. הקולקציה מגיעה במגוון גדלים רחב ובהתאמה לכל חלל. כמו כן, יש לה מוט מתכוונן המאפשר את התאמת הגובה, מנועים חזקים במיוחד (60 עד 90 וולט) ובקרות מהירות משתנה. בחלק מהדגמים בקולקציה יש אפשרות לשליטה באמצעות שלט וטיימר מובנה. המחיר: 169־190 שקל. ניתן להשיג בחנויות וברשתות מוצרי החשמל המובחרות.

מאוורר Normande (צילום: יחצ)
מאוורר Normande (צילום: יחצ)

להרגיש בכל מקום: הוא תופס מינימום מקום בזכות עיצובו הארוך והדק ומספק זרימת אוויר בשלוש עוצמות. הוא בעל זווית תנודה בת 70 מעלות וביצועי קירור המבטיחים שיורגש בכל מקום בחלל. למאוורר תצוגת LED ואפשרות חיבור לאפליקציה חכמה בטלפון הנייד. הוא נשלט גם בשלט רחוק הכלול בערכה, מצויד בטיימר שינה לתכנות כיבוי אוטומטי ומתאים לחללי הבית ולמרפסת. המחיר: 749 שקל. ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן סיריוס אלקטרוניקה.

מגדל מאוורר מבית Living (צילום: יחצ)
מגדל מאוורר מבית Living (צילום: יחצ)

מארחים בחוץ: חברת Colder, העוסקת בתחום פתרונות הצינון והקירור בחללים פתוחים, מציגה סדרת מצננים חדשה לשנת 2022, הכוללת חמישה דגמים שמצטרפים לדגמים הוותיקים של החברה, כך שבכל אחד מהם מורכב מנגנון פשוט עם טכנולוגיה מתקדמת לחיסכון באנרגיה, צג דיגיטלי נוח לתפעול עם אפשרות לשליטה מרחוק. המצננים מתניידים בקלות בעזרת גלגלים, ופעולת הקירור שלהם נוצרת באמצעות מים ואיכות הפדים. טווח המחירים למצננים בסדרה: 990־2,690 שקל (תלוי בדגם). ניתן להשיג באתר של חברת קולדר (משלוחים לכל חלקי הארץ).

מצנן נייד דגם לורו (צילום: יחצ)
מצנן נייד דגם לורו (צילום: יחצ)

כמו בריזה: מאוורר רצפתי של Sirius Living מבית סיריוס אלקטרוניקה בעל פונקציית ערפול והתזת רסיסי מים לקירור מיידי של הגוף והחלל (מתאים לפנים הבית ומחוצה לו). מכל המים שלו גדול במיוחד - בנפח 3.2 ליטרים, אפשר להשתמש במאוורר עד שמונה שעות ברצף, אפשר לבחור בין שלושה סוגי מהירות זרימת אוויר, הוא שקט במיוחד, בעל טיימר כיבוי מובנה ובטיחותי מאוד בזכות רשת צפופה, להבים גמישים ובסיס יציב ורחב. הוא עומד באישור מכון התקנים הישראלי וכן התקנים הבינלאומיים. הוא זמין בצבע שחור. המחיר: 990 שקל. ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאולמות התצוגה של היבואן.

סטאר קוואליטי: מאווררי התקרה של המותג Star מעוצבים ושקטים עם מנוע DC מתקדם ושישה סוגי מהירות הפעלה. הם מוצעים למכירה בגדלים שונים המתאימים לחדרים קטנים, לחדרים סטנדרטיים או לסלון. הם מגיעים בצבעים שחור מט או לבן מט, לחלקם ניתן להוסיף כנפי עץ, כולל שלט המאפשר שליטה על עוצמת המאוורר ודימור התאורה, וחלקם מאפשרים חיבור לאפליקציות ולסירי. יש 10 שנות אחריות למנוע. המחיר: החל מ־1,399 שקל. ניתן להשיג באתר החברה ואצל המשווקים המורשים. 

מאוורר תקרה של סטאר (צילום: יחצ)
מאוורר תקרה של סטאר (צילום: יחצ)

פולסים של אוויר: המאוורר הדיגיטלי Premium Breeze של המותג Morphy Richards בעל מערכת להבים לספיקת אוויר הגדולה פי שלושה מזו של מאווררים אחרים בגודל זהה, והמאוורר מאפשר בין היתר משב רוח לשינה, כלומר פליטת פולסים של אוויר בתדירות נמוכה לשמירה על טמפרטורה נעימה בחדר במהלך הלילה. למאוורר טווח רחב של אוורור, 24 סוגי מהירות, מנוע DC החוסך בצריכת החשמל, שלט אלחוטי, צג בקרה דיגיטלי, גובה מתכוונן, טיימר של 18 שעות והספק של 28 ואט. המחיר: 199 שקל. ניתן להשיג ברשתות החשמל המובחרות.

מאורר דיגיטלי מורפי ריצ'ארדס (צילום: יחצ)
מאורר דיגיטלי מורפי ריצ'ארדס (צילום: יחצ)

בלי חוטים: מאוורר נטען וחכם Mi Smart Standing Fan Pro של המותג שיאומי מאפשר שימוש ללא כבלים עד 20 שעות של עבודה רציפה, נשלט בכפתורים בלוח הבקרה או באפליקציית Mi Home ומספק עוצמת אוויר גבוהה באמצעות שבע כנפיים למרחק מרבי של עד 14 מטרים עם זווית רחבה (140 מעלות) לפיזור האוויר. באמצעות האפליקציה אפשר לכבות ולהדליק את המאוורר, להחליף בין ארבעה סוגי מהירות, לנעול אותו בפני ילדים ועוד. המחיר: 499 שקל. למאוורר אחריות ל־12 חודשים של היבואן הרשמי קבוצת המילטון. ניתן להשיג ברשת Mi Store באתר הרשמי של שיאומי ישראל ואצל המשווקים המורשים.

מאוורר fan pro (צילום: יחצ שיאומי)
מאוורר fan pro (צילום: יחצ שיאומי)

האופציה היפה: המותג Everdure מציע פתרון בדמות מאוורר מעוצב עם זרימת אוויר חזקה ושקט ושישה סוגי מהירות שונים הנשלטים בשלט אלחוטי. המאוורר מתאים לשימוש בתנאי פנים, מתכוונן לצדדים עד 80 מעלות, מתכוונן למעלה ולמטה עד 40 מעלות וחסכוני בצריכת חשמל. הוא זמין בארבעה צבעים: מנטה, תכלת, שחור ולבן. מידותיו: גובה - 125.5 ס"מ, רוחב - 70 ס"מ. המחיר המומלץ לצרכן: 1,390 שקל. ניתן להשיג בגריל מאסטר הוד השרון, במרכז החימום בירושלים, במודיעין ובמישור אדומים, בחשמל סבוי בחולון ובאתר KSP.

מאוורר aura (צילום: יחצ)
מאוורר aura (צילום: יחצ)

על הקרח: קלינטון סחר יבואנית מותגי החשמל Normande מציגה הקיץ סדרת מצנני אוויר לבית ולגינה, בהם מצנן אוויר עומד מדגם LL04-18JR, בעל שלושה סוגי מהירות ומכל מילוי של שישה ליטרים ל־12 שעות קירור. הוא ניתן לניוד על גלגלים וכולל אפשרות הפעלה בשלט רחוק. למצנן נפח זרימת אוויר של 400 מ"ק לשעה, לוח חיווי דיגיטלי ומסך מגע בעל פונקציה 3 ב־1: מקרר אוויר, מטהר אוויר ומכשיר אדים. המנוע הצנטריפוגלי מייצר רוחות חזקות בפעולה שקטה. ניתן למלא קרח כתוש בלוח העליון על מנת לאפשר קירור נוסף. המחיר: 390 שקל. ניתן להשיג בחנויות וברשתות מוצרי החשמל המובחרות.

מצנן Normande (צילום: יחצ)
מצנן Normande (צילום: יחצ)

תלת ממדי: מאוורר עמוד סיימון מעוצב עם עשרה סוגי מהירות הפעלה וטיימר של עד שבע שעות. ניתן לכוון את זוויות פיזור האוויר במאונך או במאוזן. יש אפשרות למצב בריזה טבעית וצידוד אופקי במאוורר. המחיר: 999 שקל. ניתן להשיג בחנות המאווררים סטאר ברחוב שלבים 4 ביפו או באתר החברה. 

סיימון מאוורר על עמוד (צילום: יחצ)
סיימון מאוורר על עמוד (צילום: יחצ)

אלחוטי וחכם: המאוורר האלחוטי Smartmi FAN 3 מאפשר חלוקת אוויר יעילה בבית בשקט מופתי באמצעות מנוע מברשת, שבעה להבי מאווררים וסינון רעשים חדשני. הוא מתחבר לאפליקציה ייעודית, קל לפירוק ולהרכבה, ניתן לניקוי בקלות ובעיקר עובד 20 שעות ברציפות ללא חשמל בין טעינה לטעינה. המחיר: 599 שקל. למאוורר אחריות של היבואן הרשמי קריסטלינו. ניתן להשיג באתר xistore.co.il.

smarttmi fan (צילום: יחצ)
smarttmi fan (צילום: יחצ)