נער בן 15 נהרג היום (שישי) לאחר שנפגע מרכב בשדרות דוד בן גוריון בקרית מלאכי. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה, אולם נאלצו לבסוף לקבוע את מותו. 

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א צביקה זילברמן סיפר: "הנער שכב על הכביש בסמוך לרכב שהיה עם שימשה מנופצת ופגיעות פח קשות. הוא היה מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

אמש, ענת טל וניצן משה, חברי הנהלה בכירים בחברת ICL, נהרגו בתאונת דרכים קטלנית בכביש 6 ממחלף קרית גת לדרום. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה, הבחינו בפצועים כשהם מחוסרי הכרה וקבעו את מותם במקום. . טל, בת 49 במותה, הותירה אחריה ארבעה ילדים וכן הורים ואחיות. משה, בן 50 במותו, הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים וזוג הורים.

שני מנהלים בכירים במשק נהרגו בתאונה בכביש 6; הנהג הפוגע נהג ללא רישיון

הנהג הפוגע, גבר בן 24 שנהרג גם הוא בתאונה הוא תושב הפזורה הבדואית, ללא רישיון נהיגה כלל ולפני כשנה נעצר ע"י שוטרים ממרחב נגב אולם משפטו עדיין לא התנהל. החשד הוא שסטה מנתיב הנסיעה עבר את התעלה והתנגש חזיתית ברכב השני. נציין כי לנהג היה רכב בבעלותו למרות שלא הוציא רישיון נהיגה מעולם.