יו"ר רע"מ מנסור עבאס התייחס הבוקר (שבת) באירוע שבתרבות ברמת השרון בהנחיית טל שניידר, לאפשרות של ישיבה בממשלה תחת יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ואמר כי "הסיפור הוא ארוך ומורכב. אני לא פוסל אף אחד ברמה העקרונית, ואני מקבל את החברה היהודית כפי שהיא".

"אני מקווה שהממשלה הנוכחית תצליח להשיג 61 מנדטים כדי להמשיך ולתת תקווה לכל אזרחי המדינה", הוסיף וזכה למחיאות כפיים. "זו פעם ראשונה שמפלגות מקצה של הימין והשמאל יושבות יחד. הנוכחות של רע"מ במערך הזה איפשרה את החיבוק בין מרץ לימינה, אני לא פוסל אף אחד".

בהמשך, פעילת ימין הטיחה בו כי רע"מ תומכת בטרור. הוא השיב: "אם הייתי יושב בקואליציה של ביבי לא הייתם אומרים כלום. ישראל היא מדינת חוק. גורמי המקצוע לא מצאו כל דופי בפעילות שלנו ובפעילות של התנועה האיסלאמית".

גם בועז קוקיא, אביו של החייל רון קוקיא ז"ל, שאל את עבאס האם הוא ומפלגתו מוכנים לעודד את ערביי ישראל להתנדב לזרועות הביטחון. "מציגים אותנו כתומכי טרור, שודדי זכות הקיום של העם היהודי או מדינת ישראל, מכחישי שואה או דברים כאלו - תכירו אותנו ממה שאנחנו אומרים ולא ממה שאחרים אומרים", ציין עבאס. 

קודם לכן, עם הגעתו לאירוע, למרות התנגדות גורמי ימין ומשפחות שכולות, קבוצה קטנה של מפגינים התאספה במקום ונשאה שלטים עליהם נכתב "שמאלנים בוגדים".