הסיפור שלפנינו - הוא עצוב או שמח, תלוי את מי שואלים. בני זוג נישאו רק לפני חמש שנים, והספיקו להפוך להורים לילד. האישה עובדת בחברת הייטק והבעל שותף ומנהל מפעל קטן לייצור מזון. בני הזוג ניהלו אורח חיים שגרתי לגמרי עד שהאישה החלה להעדר יתר על המידה מהבית, כמו שקורה אצל לא מעט זוגות במהלך החיים.

שיבש הליכים: תוכי ממרכז הארץ דחה את הגירושין של בעליו - שוב
גבר נשוי ביקש להכריז עליו כ"רווק": הסיבה - כתובה פסולה
בגידה או 'צרות של עשירים'? זה מה שהוביל לגירושין של זוג ממרכז הארץ

ההיעדרויות הללו העלו אצל הבעל חשד, אבל כפי שאשתו תטען מאוחר יותר, "לא ממש היה אכפת לו ממני, אז הלכתי לחברות". בשיחה המקדימה עם עורכי הדין גדלי ושרין סולן, עוד בטרם הוגשו תביעות לגירושין ובטרם נשלחו בני הזוג ליישוב סכסוך, כמקובל על פי החוק, טענה האישה כי בעלה העלים לה את האייפד וביקש ממנה לעזוב אתה הבית.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

סיפור האהבה נכתב באייפד (צילום: אינג'אימג')
סיפור האהבה נכתב באייפד (צילום: אינג'אימג')

בהסבר שנתן לאשתו מדוע העלים את האייפד, הוא טען: "כל מה ששלך שלי וכל מה ששלי שלך", לפני שהוסיף: "אכן לקחתי את האייפד וגיליתי שם את התיעוד שלך לפגישות עם המאהב הסודי שלך מהעבודה". הבעל הבהיר לאשתו כי הוא משער במי מדובר ולכן הניח שתי אפשרויות: "להניח הכל ולעזוב את הבית, או שאני חושף הכל בעבודה שלך".

האישה טוענת כי מדובר בסחיטה באיומים, שכן לא מדובר בתיעוד הרומן, אלא ביצירה ספרותית שהיא עמלה עליה כבר חצי שנה ובדעתה להוציא לאור ספר. עוה"ד סולן הדגישו בפני הלקוחה שלה, כי אם מדובר ב"יצירה ספרותית", אז היא שייכת לה ואין לה סיבה לדאגה, אבל אם מדובר במשהו אחר, עליה להחליט מה ברצונה לעשות.

עו''ד גדלי (צילום: יח''צ)
עו''ד גדלי (צילום: יח''צ)

בשלב זה, הודתה האישה בפני עוה"ד סולן כי מדובר בכתיבה מתוך רגש על המפגשים עם החבר לעבודה, על המגע, על השיחות והקשר יוצא הדופן. עורכי הדין ציינו בפני האישה כי אם היא חפצה בכתובה, עליה לנסות להגיע להסדר עם הבעל ולהימנע מלתת לו את האופציה לפגוע ב"חבר לעבודה" אשר גם הוא נשוי.