לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. מועמדים רבים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין בכנסת ה-25. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: שי גלילי.

שי גלילי, מתמודד לרשימת הליכוד בכנסת במחוז מישור החוף

מי אני?

"אני עורך דין, לשעבר מבקר הפנים של הליכוד, כיהנתי כאב בית הדין של לשכת עורכי הדין ושירתתי כלוחם בגולני".

למה לבחור בי?

"אפעל לביצור זכותו של העם היהודי להיות חופשי בארצו ללא פחד ומורא, לנקיטת הפעולות הנדרשות למלחמה בטרור, לרבות שלילת אזרחויות לכל המביעים תמיכה עם ארגון עוין או עם הלאומנות הערבית הקוראת להשמדתנו, ולרבות הריסת בתים וגירוש מחבלים ביחד עם האזרחים חובקי הטרור הסובבים אותם. אפעל לשינוי הוראות הפתיחה באש המגבילות כיום את שוטרינו וחיילנו, ולסיפוח בקעת הירדן"

"אדרוש להתמנות כחבר בוועדה לפניות הציבור בכנסת כדי למנוע עוולות ולסייע לכל אזרח שנפגע שלא כדין מרשות שלטונית או ממעשה של פקיד ציבור, לעמוד על זכויותיו החוקיות (בהתאם להתמחותי רבת השנים במשפט מינהלי), וכן לתת פתרון מקביל שייתר את הצורך לפנות לערכאות משפטיות (שיש בו, כידוע, כדי להתיש אזרחים מהשורה). אהיה כתובת ומען לפניית כל אזרח שזכויותיו תפגענה בהקשר זה".

"במקביל, אפעל (כפי שפעלתי בתפקידי כמבקר פנים של מפלגת הליכוד) לשמירה על זכויות חברי המפלגה וחיזוק הדמוקרטיה הפנים-מפלגתית בהתאם לחוקה הפנימית של המפלגה, על כל המשתמע מכך".