ביום שלישי בפסגת יזמות נשים של הג'רוזלם פוסט ו-WE (יזמיות), מיכל טייט, סמנכ"לית שיווק של אינטואיט מיילצ'ימפ, חלקה את עצותיה ליזמיות צעירות: כדי לבנות את הקריירה שלך את צריכה כל הזמן ללמוד, להיות מלאת תשוקה ולהפגין יכולת להתמודד מול הפחד.

טייט שיתפה שהיא מזהה את הערך של למידה מתמדת. היא ציינה שהיא לומדת מהאנשים שסביבה, ושלעיתים קרובות היא מקשיבה לספרים מוקלטים וקוראת את עיתון ההרווארד ביזנס רוויו.

"אני לומדת מהקולגות ומהחברים שלי. את צריכה להיות מלאת מוטיבציה עצמית ומחוייבת ללמידה, אפילו כשזה קשה, כי כך את לומדת על אפשרויות חדשות".

טייט לא התחילה את הקריירה שלה כאשת שיווק אלא נעה בין תפקידים שונים, ביניהם עיצוב הנעלה בניו בלאנס, לפני שהתחילה את תפקידה הנוכחי במיילצ'ימפ, שנרכשה לאחרונה ע"י אינטואיט. במילותיה שלה, "התשוקה חיונית כדי לאפשר לי להיכנס ולעשות את המיטב שלי".

"את צריכה לזהות מה מלהיב ומרתק אותך בנקודות שונות בחיים ובקריירה שלך, ולהיות כנה עם עצמך לגבי מה באמת מניע אותך", הציעה טייט. 

בספרה של אנני דיוק "לחשוב בהימורים", הסופרת מעודדת את הקוראים להסתכל על החלטות כסדרת הימורים קטנים - בחלק תזכי ובחלק תפסידי. כשאת מפסידה, יש לך הזדמנות ללמוד מהחוויה, לקום ולנסות שוב.

"אם מסתכלים על כל ההחלטות שלנו כאוסף של הימורים קטנים, זה נהיה קצת יותר קל להיות חסרת פחד," אמרה טייט. 

היא גם דיברה על החשיבות של טיפול בעצמך, וציינה שכדי להיות מנהלת טובה, את צריכה להיות עם "מטען מלא" בעצמך. 

באינטואיט מיילצ'ימפ, הסבירה טייט, העובדים מוצבים בראש סדר העדיפויות וזוכים להערכה גבוהה; המנטליות הזו אפשרה לצוותים שלה להגיע להישגים מצוינים. אחת מתובנות המפתח שלה היא שמנהיגים צריכים לדאוג לצוות שלהם באופן הוליסטי, כאנשים וכמקצוענים. 

יש לנו באינטואיט מיילצ'ימפ סיסמה – להביס את הטוב ביותר שלנו (BeatOurBest#). פירושו של דבר שאנחנו מתכוונים לבנות על ההצלחות שלנו ולעבוד ביחד כדי להגיע להישגים דרך חוויות משותפות. אנחנו יודעים שעדיף לנצח ביחד כצוות מלנצח לבד", היא אמרה. 

מיכל הוסיפה שענווה וסקרנות הם מרכיבים נוספים להצלחה. "ענווה פירושה להכיר בכך שיש לנו מגבלות", שיתפה טייט. "סקרנות היא ההבנה שאנחנו לא יודעים הכל, ושיש עוד מה ללמוד",