את מיי הייר ישראל מנהלת הילה פולאט משה – שהיא הבעלים והמנכ"לית של החברה המצליחה. הילה כבר מזמן צברה לעצמה מוניטין כמומחית לכל נושא השתלות השיער ובעלת ערוץ היוטיוב הפופולארי "שאלה עם הילה" ומטופלים רבים שביניהם גם מפורסמים מהארץ ומחו"ל בוחרים לעבור את התהליך בחברה המשגשגת שהקימה. 

הילה הצליחה להביא חברה ישראלית צעירה יחסית להיות הצלחה מטאורית בתחום שפועל מעל שני עשורים באיסטנבול. פנינו לראיין אותה עם שאלות על איך התחילה ואיך פיתחה את מיי הייר לרשת המרפאות הטובה ביותר כיום בארץ.

חברת מיי הייר החלה את פעילותה בתחום השתלות השיער כבר בשנת 2018. כיום החברה מפעילה שש מרפאות שירות ושני בתי חולים המתמחים בביצוע הליכי השתלות שיער, מרביתם נעשים באיסטנבול. עם חתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות, מיי הייר התחילה לעבוד בשיתוף פעולה יחד עם קליניקות יוקרתיות וידועות בדובאי.  עובדים בחברת כ-70 עובדים, לרבות צוותים רפואיים בארץ ובחו"ל, והילה מנהלת את האופרציה בארץ ובחו"ל.

המרפאות של חברת מיי הייר מציעות את מבחר הטיפולים החדשניים בעולם בתחום השתלות שיער, עם טכניקות אשר משלבות שיטות ייחודיות ומתקדמות כמו  DHI, FUE, PRP, PR והשתלת שיער אורגנית. בקליניקות אף מוצעים מגוון טיפולי השתלות נוספים כמו השתלות מיוחדות לנשים, השתלת זקן וגבות. ההליכים הרפואיים מתבצעים על ידי רופאים וצוותים תורכיים מומחים.

שיטות ייחודיות ומתקדמות כמו  DHI, FUE, PRP, PR והשתלת שיער אורגנית. MY HAIR. (צילום: מיי הייר)
שיטות ייחודיות ומתקדמות כמו  DHI, FUE, PRP, PR והשתלת שיער אורגנית. MY HAIR. (צילום: מיי הייר)

עוד בתחילת הדרך, כאשר הילה נסעה עם צוות יועצים לתורכיה על מנת לבדוק את הענף, לבחון את ההיתכנות ולעשות מחקר מעמיק לפני שהיא נכנסת בכל הכוח אל הענף, היא גילתה שישראל נמצאת מאחור בתחום זה. בתורכיה השתלת שיער היא לגמרי עניין תרבותי. מדובר באמנות של ממש, שהתפתחה שם במשך שנים. הרופאים הטורקים הם מומחים בעבודת המיקרו הנדרשת בהשתלת שיער והתוצאות שהם מסוגלים לספק למטופלים הן ללא ספק, ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לבקש. 

הפרוצדורה היא מלאכה לא פשוטה ומוקפדת מאוד. נדרש דיוק מרבי והמון סבלנות. מבחינת ביצוע ההליך, יש לטפל בכל זקיק וזקיק באופן ידני, מדובר בעבודה ברמה מיקרוסקופית. קוצרים את הזקיק בנפרד, פותחים תעלות – אחת אחרי השנייה. זהו תהליך המחייב טכניקת ביצוע ברמה הגבוהה ביותר והמון סבלנות.

אחרי שביקרה הילה בתורכיה ובחנה את התחום מקרוב, הבינה כמה זה יכול להצליח ומהו הסוד הטורקי, בחרה ברופא ובבית החולים הנכון באיסטנבול והחלה לעבוד על קו ישראל-תורכיה. 

עד מהרה נוצר ביקוש אדיר והפעילות של החברה גדלה והתרחבה עוד ועוד.

שאלתי את הילה על תקופת הקורונה, ואיך חברת תיירות מרפא בגודל שלה צלחה את המשבר. הילה ענתה בפשטות שדווקא האיום של סגירת השמיים מפעם לפעם הביא אתו הזדמנות גדולה כיוון שבעקבותיו החלה מיי הייר לשווק לחו"ל פתחה עוד שלושה שווקים בצרפת לטביה וברזיל. 

למה דווקא תורכיה הפכה למקום הטוב ביותר לעבור בו השתלת שיער?
"התורכים מתמחים בביצוע השתלות שיער מעל 22 שנה. הם חקרו את הנושא וקלטו שיש פוטנציאל עצום בתחום. אפשר לומר שזה גם קשור לתרבות. תורכיה מציעה לימודים גבוהים עם התמחות בפקולטות ללימודי השתלות שיער, כל הענף משגשג בתורכיה מעל 15 שנה. 

המומחיות של התורכים היא תוצאה של מיומנות רבה שנרכשה עם השנים. את הניסיון שלהם לא ניתן לחקות או לקנות בכסף, ולכן תורכיה היא המקום המתקדם בעולם בכל הקשור להליכי השתלות השיער. איכות הטיפול והתוצאה שווים הכל. אנשים לא רוצים להתפשר כאשר הם צריכים לעבור הליך רפואי, ובצדק. במקרה שלנו, יוצא שגם הטיסה וכל החבילה הם משתלמים ובוודאי שכדאיים עבור קבלת הטיפול המקצועי והטוב ביותר. המחיר באמת הוגן ונוח.

עד מהרה נוצר ביקוש אדיר והפעילות של החברה גדלה והתרחבה עוד ועוד. MY HAIR (צילום: מיי הייר)
עד מהרה נוצר ביקוש אדיר והפעילות של החברה גדלה והתרחבה עוד ועוד. MY HAIR (צילום: מיי הייר)

מי הם הרופאים המטפלים שעובדים אצלכם?
יש שני רופאים מרכזיים ולצידם צוותים רפואיים שעובדים בארץ ובחו"ל. הצוות בארץ מלווה את הלקוח מהרגע הראשון שהוא מגיע לפגישת ייעוץ ובדיקת התאמה להליך, ועד השלב שהוא עולה לטיסה. אנחנו תומכים במטופל לאורך כל הדרך, בטיסה, במהלך שהייתו, וכמובן שבניתוח. יש לנו גם מסלול מהיר בו הליווי הוא וירטואלי ומתנהל צמוד בקבוצת וואטסאפ .

מה קורה בתהליך?
התהליך בפועל הוא בעצם נסיעה לשלושה ימים. היום הראשון מיועד להכנות 'טרום' – המטופל מגיע למרפאה שלנו בבית החולים, עובר בדיקות, עובר בדיקה של אזור התרומה ובדיקה של איכות הזקיקים, עושים גם צילומים של לפני ואת כל ההכנות הנדרשות לקראת ההליך. אחרי שמסתיימות כל הבדיקות, המטופל משתחרר ומקבל זמן פנוי לענייניו. ביום השני המטופל מגיע בבוקר לביצוע הליך ההשתלה. 

הניתוח מתבצע בהרדמה בטשטוש דרך הוריד. חשוב להדגיש שההליך לא כואב. כשהמטופל מתעורר הוא לא יסבול מכאב, וכשחומר ההרדמה מתפוגג ניתן לקחת משככי כאבים סטנדרטיים למשך כמה ימים במידת הצורך. ביום השלישי (יום לאחר ההשתלה), המטופל מגיע לביקורת ומקבל הנחיות כיצד לטפל באזור. יש טיפול מיוחד וצריך לחפוף בדרך מסוימת. חוץ מזה מבחינה רפואית אין כל מניעה לחזור לשגרה. אפשר לחזור לפעילות מיד לאחר ההליך או בתוך כמה ימים, ההחלמה היא מהירה." 

הילה מתחזקת בעצמה ערוץ יוטיוב וחשבון אינסטגרם בהם היא מפרסמת סרטונים עם הנחיות לטיפול לאחר השתלה וטיפים רבים וחשובים שעוזרים להרבה מאוד אנשים.

'זה קל, אנשים בוחרים בנו נטו בגלל השקיפות, המקצועיות והרמה הגבוהה בפער'– הסיפור של סקאזי
דיג'יי סקאזי (אשר סויסה) אושיה ותקליטן בולט ומוכר בישראל ובעולם, תמיד היה ידוע בשיערו הארוך והגולש. אבל כמו הרבה גברים, גם הוא הגיע למצב שבו השיער החל להידלדל, וסקאזי החליט שמה שיש על הראש פשוט לא מספיק מבחינתו. גם הוא באופן לא מפתיע בחר במיי הייר לליווי ההליך וטס לתורכיה כדי לעבור השתלת שיער באזורים בהם החל להקריח. 

בסרטון שפירסם אחרי הניתוח, אמר: "ככה זה נראה אחרי הניתוח. כל האזור מקדימה חדש, וסוף כל סוף אני אוכל לעשות את האפרו של מייקל ג'קסון שתמיד רציתי". 

אל תתבלבלו, הליך השתלת שיער הוא ממש לא בגדר פריבילגיה אפשרית רק למפורסמים או לעשירון העליון. המחירים משתנים ונעים בטווח של בין  9900-15,000 ₪. המחיר כולל את כל הנסיעה לרבות הטיסה, שהיה בבית מלון מפואר, כל ההסעות, ועלויות חדר הניתוח וההליך הרפואי. האמת שיותר משתלם - מזה אין. בשקלול מהיר מבינים עד כמה הכסף במקרה וכל כך חשוב לכם לעבור השתלת שיער (ובהנחה ובאפשרותכם לממן הליך כזה) הוא לא באמת אישיו.

מה הופך את המסלול שלכם במיי הייר להיות הטוב ביותר?
מיי הייר הוקמה על בסיס ההבנה שיש הרבה מאוד ישראלים שמעוניינים לטוס ולעבור השתלת שיער בתורכיה ורק צריכים גורם מקצועי שילווה אותם ויעזור בכל התהליך.

חברות נוספות שפועלות בתחום היו ויהיו. בענף השתלות השיער יש המון סוכנים שפועלים באופן לא מסודר בלי ארגון איתן מאחוריהם בתרבות של "אחי שלח לי בווצאפ". בשונה מכך, מיי הייר היא חברה עם יסודות יציבים. אנחנו מספקים שירות מקצועי לצד ביטחון ואמינות גבוהים, זה מבדל אותנו והופך אותנו לטובים יותר מכל אפשרות אחרת. 

אצלנו יש "בית" ממש, מרפאה שאליה מגיעים המטופלים לפני ועוד הרבה אחרי ההשתלה לביקורות, הדרכות וטיפולים משלימים. אין קיצורי דרך ואנחנו ממשיכים ללוות את המטופל גם אחרי ההשתלה, תמיד מקפידים לתת מענה מלא. כמו כן אנחנו דואגים לטיפולי השימור שמתבצעים ברמה הגבוהה ביותר. על טיפולי השימור אחראים רופאים גם מישראל וגם מתורכיה. 

אני שמחה על כך שהחברה שלי מציעה למטופלים את ליווי מקצועי ואישי איכותי בדרך לקבלת הטיפול המתקדם והמוצלח ביותר שיש כיום בתחום השתלות השיער. התוצאות הטובות מדברות בעד עצמן. ליווינו כבר אלפי לקוחות והלכה למעשה הפכנו לחברה המובילה באירופה.

נדגיש כי חברת מיי הייר מחזיקה בתעודה אמריקאית מהמכובדות ביותר בעולם של medical tourism facilitator, אשר מוענקת לחברות תיירות מרפא העומדות בסטנדרטים קפדניים מאוד.  לאחרונה קיבלה חברת מייה הייר מועמדות לפרס בטקס בינלאומי ברומניה בראשות "נובל" על הפעילות המרובה והמוצלחת בתחום השתלות השיער בארץ וזו תתמודד על התואר כבר בשנת 2023, נמשיך לעקוב.

פרטים ומידע נוסף  >>
WhatsApp - 052-4576717
[email protected] | *3800 
אתר מיי הייר
אינסטגרם – מיי הייר
יוטיוב- "שאלה עם הילה"

*התוכן בערוץ זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי.