אישה ניצלה לאחרונה ממוות כמעט בטוח, לאחר שבעלה שכר את שירותם של ארבעה גברים שירצחו אותה - כדי שיוכל לחיות עם הפילגש.

מפלצת אנושית: כרת את ראשה של אשתו והציג אותו לעיני כל
חי מת: ניגש לחדש תעודת זהות וסורב בטענה שהוא נפטר לפני 25 שנה
מצמרר: צעירה שכרה רכב וגילתה בתא המטען ממצא מזעזע

גבר בן 38, נשוי ואב לילדה מאינדונזיה, ניהל מערכת יחסים עם אישה אחרת מחוץ לנישואים, והיה מוכן לעשות הכל כדי לחיות איתה - אפילו לשלם כדי שירצחו את אשתו. המעשה הנתעב התרחש מוקדם יותר החודש, כאשר האיש בירר כמה יעלה לו להזמין את שירותיהם של רוצחים שכירים.

ניסיון ההתנקשות באם (צילום: מתוך פייסבוק)
ניסיון ההתנקשות באם (צילום: מתוך פייסבוק)

תחילה נדרש ממנו לשלם 200 מיליון רופי אינדונזי (כ-11,400 דולר) לארבעה גברים, במידה ויצליחו להרוג אותה. אך אם הניסיון ייכשל, הוא יידרש לשלם להם קצת יותר ממחצית מהסכום. הגבר החצוף, התקשר לחמותו, אמה של הקורבן, וביקש ממנה הלוואה בסכום הגבוה כדי לממן טיפולים רפואיים. החמה הסכימה והאיש נסע אליה ולקח את סכום הכסף.

הרוצחים קיבלו את מחצית הסכום ויצאו לדרך. שניים מהם המתינו על קטנוע בצד הדרך מחוץ לביתם של הזוג הנשוי, ושימשו כתצפית, ושניים אחרים הגיעו כשהם חמושים. האישה הגיעה למקום ועצרה מחוץ לביתה שבסמרנג, לאחר שאספה את בתה הקטנה מבית הספר היסודי. רגע לאחר שהאם ירדה מהקטנוע שלה, שני הגברים החמושים, נעצרו לידה וירו בה ארבע פעמים כשבתה לצידה. המקרה תועד במצלמות אבטחה שהיו במקום.

היא נפגעה קשות במהלך התקיפה אך אף אחד מהקליעים לא פגע באיברים חיוניים והיא נותרה בחיים ואושפזה בבית החולים המקומי בזמן שבתה הועברה לבית הוריה של האם. המשטרה הצליחה לשים את ידה על הרוצחים ועל שני הגברים שהתבוננו מהצד במהלך ניסיון הרצח הכושל. הבעל, קצין בצבא אינדונזיה, נעלם מהשטח מוקדם יותר באותו היום למשך כשבוע, אך במשטרה חשדו כי האיש מת.

מקורב למשפחה ניגש להעיד בתחנת המשטרה וסיפר לחוקרים מהיכן הגיע הכסף. נטען כי מחצית מהסכום הועבר למתנקשים, ואת החצי השני לקח עמו האיש לפני שנעלם. לאחר כשבוע דווח כי הוא נמצא מת, והחוקרים סבורים כי הוא התאבד בשתיית רעל בבית הוריו שבמרכז ג'אווה במדינה. מאחד החשודים במעשה, נמסר כי האיש רתח מכעס על שלא הצליחו לרצוח את אשתו, וטען שישלם את שאר הכסף ואף יוסיף "בונוס", בתנאי שירו בראשה.

הם נעצרו לפני שהספיקו לצאת לניסיון ההתנקשות השני. הם הואשמו ברצח בכוונה תחילה, סעיף שדינו עד 20 שנות מאסר במדינה.