תינוק בן שמונה חודשים בלבד, נמצא יחד עם אמו כשהיא ללא רוח חיים. הוא שהה לצד גופתה במשך יומיים שלמים והשכנים ששמעו אותו בוכה ללא הפסקה, חשדו כי משהו לא כשורה והזעיקו את השוטרים למקום. 

אמו של התינוק, סנדרה מריה דה סווסה סילבה מסאו פאולו שבברזיל, שהייתה מעצבת שיער במקצועה, נרצחה ככל הנראה על ידי בן זוגה. המראות הקשים התגלו על ידי כוחות הביטחון, שפרצו לביתה לאחר שקיבלו קריאה להגיע למקום ולבדוק מדוע התינוק של השכנים אינו מפסיק לבכות. בן השמונה חודשים סבל מהתייבשות ומרעב, ועל גופו נמצאו סימני אלימות.

על פי הדיווחים, האם הותקפה באלימות והיא הייתה חבולה בפניה ובראשה, ככל הנראה, כתוצאה מדקירות סכין. החוקרים מאמינים כי החבלות על גופו של התינוק נגרמו מניסיונות כושלים להפרידו מאמו.

החשוד ברצח הוא גבר ממוצא מקסיקני בשם דאבי רודריגז, בן זוגה לשעבר של סילבה. עם זאת, כוחות הביטחון בברזיל טוענים כי שמו האמיתי של האיש הוא דניאל אוספינה גרסיה, שנראה לאחרונה לאחר שעזב את דירת הקורבן ב-22 ביולי. המשטרה פרסמה תיעוד מתוך מצלמות אבטחה, בו הוא נראה עוזב את הדירה כשבידו תיק ארוז. החקירה והמצוד אחריו נמשכים.

סאו פאולו היא אחת מהערים המאוכלסות בעולם עם יותר מ-12 מיליון תושבים. העיר סובלת מאירועי אלימות רבים, ומספר כנופיות פשע מסוכנות פועלות בה.