חברת Hola השיקה מוצר חדש הנקרא Shoopit, מדובר בתוסף פשוט וחינמי הפועל דרך דפדפן החברה, ולמעשה מקנה חיפוש של טיסות באותו אתר אך מכמה מדינות במקביל.

"נתקרב למזרח, זה ישפיע על העלויות": המשמעויות הדרמטיות של טיסות בשמי סעודיה

עייפים בטיסה? כל הדרכים שיסייעו לכם להירדם במטוס

בדרך זו, מציע התוסף את המחיר האטרקטיבי ביותר עבור הצרכן ללא כל התייחסות למיקומו. התוסף החדש יסייע רבות לצרכן הישראלי שבמרבית הפעמים בשל מיקומו מוצגים בפניו מחירים יקרים יותר משמעותית, ואף יכולים להגיע לפער של עשרות אחוזים מהמחיר המוצע למדינות אחרות. 

הכלי מאפשר לגשת לאתר באמצעות מגוון רחב של מקומות בעולם ובדרך זו לאסוף את המידע הרלוונטי – להניב תוצאות טובות יותר, משמע מחירים נמוכים משמעותית. אלגוריתם החברה מציג למשתמשים בעת חיפוש הטיסה מגוון רחב של מחירים וביניהן מאיזו מדינה כדאי לרכוש את הכרטיס ומאפשר למעשה לשנות את מדינת המוצא ממנה מזמינים את הטיסה.  

מנכ"ל Hola, אבי רז כהן מסר: "נדהמנו לגלות כי ברוב המוחלט של החיפושים מצאנו מחירים זולים יותר עבור אותה טיסה – והפערים לעיתים מגיעים גם לעשרות אחוזים. לחברות גלובליות נוח להתייחס לצרכן הישראלי כעשיר, ולכן המחירים המוצגים פעמים רבות יהיו גבוהים יותר משמעותית ועלולים להגיע לפער של עשרות אחוזים מהמחירים שיוצגו לשאר הצרכנים ממדינות אחרות".

"בנוסף, במהלך פיתוח הכלי, גילינו כי ישנן טיסות שבכלל אינן מוצגות לצרכן הישראלי, ולכן אנו דואגים שהמידע יהיה מונגש ללא כל אפליה, מתוך אמונה כי האינטרנט צריך להיות שוויוני ונגיש לכולם. השימוש בתוסף זמין לשימוש בחינם בדפדפן hola, וכתוסף לדפדפן כרום. בקרוב יהיה זמין גם בדפדפנים אחרים", מסר.