1. מותג הקוסמטיקה חוה זינגבוים משיק את קרם השפתיים מסדרת Remicronized, שנועד לריכוך העור וטשטוש קמטוטים באזור השפתיים, העלאת רמת הלחות והנפח ומיצוק העור. נפח לא הרגשנו, אבל לחות וגמישות של העור בהחלט הורגשו. הקרם נעים ונמרח בקלות. הוא בעל טעם מתקתק, אז יכול להיות שלא כולם יתחברו, אך מרגישים את האפקטיביות שלו בריכוך העור כבר במריחות הראשונות.
מחיר: 349 שקלים

Hava Zingboim סדרת Remicronized Lip Cream (צילום: כפיר זיו)
Hava Zingboim סדרת Remicronized Lip Cream (צילום: כפיר זיו)

2. המותג Life של רשת סופר־פארם ורשת דלתא משיקים תחתוני מחזור רב־פעמיים. מעבר לפן האקולוגי, התחתונים מתאימים למי שסובלת מגירויים ואי־נוחות בעקבות שימוש בתחבושות חד־פעמיות. התחתונים מגיעים בצבע שחור ובשתי רמות ספיגה, בגזרת מיני וגזרה גבוהה. ניסינו אותם, והם לא אכזבו וצלחו בכבוד דימום כבד. הם נוחים, אך מעט עבים יותר לעומת המתחרים.
מחיר: 89.90־99.90 שקלים. לרגל ההשקה: 79.90 שקלים

תחתוני דלתא ולייף (צילום: יחצ)
תחתוני דלתא ולייף (צילום: יחצ)

3. מותג צבעי השיער פאלטה דלוקס מבית שוורצקופף מרחיב את סדרת ערכות הצביעה הביתית עם שלושה גוונים חדשים: שחור בורדו, בלונד אולטרה טיטניום וחום בהיר קר. הערכות מגיעות עם קרם צבע, תחליב מפתח, מסיכת טיפוח וכפפות. המריחה של הצבע קלה ונוחה. ניסינו את הצבע חום בהיר קר – היה קל לערבב את הצבע, הוא נמרח בשניות, ואחרי השטיפה ראינו שהוא נתפס מעולה בשיער, גם על שערות לבנות. המסיכה שמגיעה עם הערכה ריככה את השיער, כך שבסך הכל החוויה הייתה טובה.
מחיר משוער: 39.90 שקלים

ערכת צבע פאלטה דה לוקס (צילום: יחצ)
ערכת צבע פאלטה דה לוקס (צילום: יחצ)

4. חברת דנטלון מרחיבה את יבוא מברשות השיניים JORDAN עם הבאת סדרת CHANGE. מברשות השיניים בסדרה עשויות מ־100% פלסטיק ממוחזר (לא כולל סיבי המברשת) וארוזות בקרטון ממוחזר, כשכל קרטון מכיל ידית פלסטיק אחת וארבעה ראשים להחלפה. האפשרות להחליף רק את הראשים נוחה מאוד ומצמצמת משמעותית את השימוש בפלסטיק.
מחיר: 17.90 שקלים

מברשת שיניים של ג'ורדן (צילום: יחצ)
מברשת שיניים של ג'ורדן (צילום: יחצ)

5. לייס אאוט הן גומיות שיער לילדים המכילות הרכב חומרים טבעי שמונע הדבקה בכינים ובמקביל קוטל אותן. הגומיות מגיעות במארז של ארבע, וכל גומייה יעילה למשך 15 ימים. זהו רעיון טוב ויעיל. הגומיות נראות רגילות לגמרי, כך שאף ילד/ה לא ירגישו חריגים בנוף.
מחיר: 40־70 שקלים (בהתאם לכמות ההזמנה)

גומיות לייס אאוט לטיפול ומניעת כינים (צילום: דודי אליאס)
גומיות לייס אאוט לטיפול ומניעת כינים (צילום: דודי אליאס)

6. חברת remeat משיקה נתחי עוף מהצומח - רצועות טבעוניות בטעם ובמרקם של עוף המתאימות לנמנעים מבשר ולשומרי כשרות. המוצר מגיע באריזת ואקום שמאפשרת על שמירתו ללא צורך בקירור (עד לפתיחה). זהו מוצר נהדר בהכנה מהירה ופשוטה. הנתחים הופכים קריספיים מבחוץ, והמרקם שלהם מצוין. אפשר להוסיף להם רטבים שנספגים בהם בצורה מושלמת.
מחיר: 34.90 שקלים

רימיט - נתחי עוף מהצומח (צילום: יחצ)
רימיט - נתחי עוף מהצומח (צילום: יחצ)

7. מותג העגבניות האיטלקי CIRIO חוזר ארצה וישווק על ידי חברת דיפלומט. בין המוצרים שחזרו למדפים: מחית עגבניות, עגבניות מרוסקות או מקולפות, רסק עגבניות ורוטבי פסטה ופיצה. דגמנו שימורים של עגבניות תמר שלמות מקולפות, שהיו מצוינות, שדרגו את הרוטב וחסכו הרבה עבודה. גם רוטב הפסטה שניסינו בסגנון ארביאטה (עם צ’ילי) היה מפתיע – חרפרף בצורה מתונה, ובהחלט מתאים למי שרוצה להכין ארוחה מהירה.
טווח מחירים: 5.00־13.90 שקלים 

צ'יריו - מותג רטבי עגבניות (צילום: יחצ)
צ'יריו - מותג רטבי עגבניות (צילום: יחצ)

8. אסם־נסטלה מחזירה למדפים את במבה אייס קפה, ועל פי המלצות המותג, מומלץ להקפיא ולאכול אותה כשהיא קפואה. הקשבנו להמלצה, שהתגלתה כהברקה. השילוב בין מתוק למלוח רק התעצם, והטעם היה שילוב של גלידת קפה עם קראנצ’יות של חמאת בוטנים. אהבנו.
מחיר: 3.00־5.60 שקלים