אחרי סוף שבוע חם מהרגיל לעונה היום (שני) יהיה מעונן חלקית עד בהיר, ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

בשלישי ייעשה מעונן חלקית עד בהיר. תחול עלייה קלה בטמפרטורות, בעיקר בהרים ובפנים הארץ.

ברביעי יהיה מעונן חלקית עד בהיר. תחול עלייה קלה נוספת בטמפרטורות, בעיקר בהרים ובפנים הארץ.

מזג האוויר בחודש יולי היה בכללותו קרוב לממוצע. מהשירות המטאורולוגי נמסר כי חלקו הראשון של החודש היה קריר מהממוצע בהרים ובפנים הארץ ואילו חלקו השני היה חם מהממוצע. במהלך החודש לא היו גלי חום ממושכים ולא היו אירועים יוצאי דופן, וזאת בשונה ממקומות רבים בחצי הכדור הצפוני בהם היו במהלך החודש גלי חום קיצוניים, כמו מערב ודרום אירופה, חלקים רבים בארצות הברית, מזרח ודרום סין ועוד). בהשוואה לעבר זהו יולי הנוח ביותר מאז 2014.

בהרים ובפנים הארץ הטמפרטורות בשעות היום במהלך יולי היו קרובות לממוצע ובמישור החוף הן היו גבוהות ממנו ב-0.5 עד מעלה. הטמפרטורות בלילה בכל הארץ היו קרובות לממוצע. 

חלקו הראשון של החודש היה קריר מהממוצע בהרים ובפנים הארץ במעלה אחת. ברוב הימים עד ה-17 בחודש הטמפרטורות היו נמוכות מהממוצע, בחלק מהימים אף ביותר משתי מעלות. במישור החוף הטמפרטורות בפרק זה היו קרובות לממוצע.

חלקו השני של יולי (מה-18 בחודש) היה חם יותר והטמפרטורות ביום היו גבוהות מהממוצע בכל הארץ במעלה אחת. ניתן לציין את ה-19 בחודש בו נמדדו במישור החוף ובהרים 33 עד 34 מעלות, בנגב ובעמקי הצפון 37 עד 39 מעלות ובעמק הירדן ובערבה 41 עד 43 מעלות. פרק חם היה ב-27 עד 29 בחודש ובשיאו נמדדו בהרים 34 עד 35 מעלות, בנגב ובעמק יזרעאל 37 עד 38 מעלות, בעמק החולה ובאזור הכנרת 40 עד 41 מעלות ובעמק הירדן ובערבה 41 עד 44 מעלות.