ינון מגל ובן כספית פתחו הבוקר (שני) את תוכניתם ב-103FM בוויכוח סוער בשאלה מיהו הגורם המסית במערכת הפוליטית בישראל - בנימין נתניהו, או שמא יאיר לפיד?

"אתה אתמול הפתעת אותי עם קולאז' של לכאורה הסתה של נתניהו, שלא היה שם שום הסתה, כלום ושום דבר. וגאיוס הגדול מהטוויטר עשה את התשובה, וזו ההסתה של לפיד שמתחילה מכוחות האופל כמובן. טירוף של הסתה - 'כוחות אופל', 'ארדואן', 'בגד', 'גנב', 'יגאל עמיר', 'סחטנים', 'גזענים', 'כסף למי שלא עובד', 'אנשים מתים בגללו', 'ימותו בגללו', 'ממשלה חשוכה', 'גזענית', 'סחטנים', 'צריך סכין בין השיניים', 'מגעילים', 'שונאי נשים', 'שונאי להט"בים', 'שונאי מיעוטים', 'עבריינים', 'חארות', 'גועל', 'סכנה למדינה', 'חסידי ברוך גולדשטיין', 'לא מגן על יהודים', 'בוגד', 'זאת לא דמוקרטיה'. טירוף של הסתה, ואתה מדבר על נתניהו? כל סינק הוא מסית האיש הזה, זה פשוט מטורף", אמר מגל. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

   

"לא נראה לי שהשתכנעו מהאותנטיות של ההתלהבות.  אין לי שום בעיה עם שום דבר שאמר לפיד, למעט ההסתייגות שלי הקבועה מהשימוש במילה בוגד או בגד. זה עניין שלי, מכיוון שאני מחבר את המילה בוגד לרצח רבין, ואני לא רוצה שיהיה פה עוד רצח פוליטי. בסופו של דבר הצגת את ההסתה של לפיד, אני הצגתי אתמול את ההסתה של נתניהו. אני דבק בקביעתי שלא יהיה, ואני מניח שגם לא יהיה - בכל זאת, יש לאיש כישורים מאוד מפותחים - מסית ומדיח ברמה כזו. מה שכן, בדרך כלל הוא משתמש בפרוקסיס. מי שחושב שבוריס אפליצ'וק ואורלי לב ורמי בן יהודה מסתובבים שם עם המגפונים במשך שנים ומטנפים בצורה שבחיים לא שמעתם מהצד השני, למעט אחד או שניים שכבר מזמן נודו, עושים את זה על דעת עצמם? הוא טועה. הוא מחבק אותם, הוא מהלל אותם. הם שלוחיו הישרים", השיב כספית.